Hollander rijdt Tsjechisch (Octavia) in Polen

Had me nog niet voorgesteld, dus bij deze:

Ik woon al zo'n 7 jaar met m'n Poolse vrouw in Warschau, hebben een dochter van (eveneens) 7 en rijden de laatste 2 jaar in Skoda Octavia's. En met ons zovelen Polen, die dit merk wel vertrouwen van buurland Tsjechie.

Wel wat pech gehad, want in die 2 jaar werd de eerste 1.9 SDI combi bj 2000 die ik even daarvoor in Belgie had gekocht voor ons huis (in Warschau) gestolen. Met Belgisch kenteken omdat we daar tijdelijk hadden gewoond. Die wagen had geen alarm, en dat is hier helaas bittere noodzaak.

De volgende, een 1.9 TDI Elegance 110 PK hatchback 2001 raakte na 2 maanden in een slip (ASR??) en we knalden met z'n allen tegen de vangrail. Waar airbags niet goed voor zijn, wagen total loss, maar geen scheurtje op de vooruit, dus de hele familie stapte uit de bolide alsof er niet aan de hand was. Gelukkig wel verzekerd deze keer, dus geld terug en wederom zoeken naar de volgende. Weer een Skoda, een normaal mens denkt er niet aan, wij dus wel..

8 maanden heeft de zoektocht geduurd en nu hebben we dus deze (zie onder) en we hopen dat we er nog lang in zullen rijden. Enne.. just in case, 4 airbags

bedankt voor de reacties
smile.gif

Bovenaan Onderaan