Hondenbench Octavia Combi

TiSa79

Lid
Beste leden,

We zijn sinds 3 weken eigenaar van een mooie Skoda Octavia Combi 1.8Tsi van 2014.
Nu willen we hier een geschikte hondenbench in plaatsen, heeft iemand hier ervaring met een dergelijke bench? Onze hond is aan de forse kant (Labrador Reu), maar we willen ook ruimte houden voor bagage.

Hoor graag tips/adviezen waar op te letten.
Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Tim

JeSko

Forumguru
Hoi Tim,

Wat ik zou doen is de koffer opmeten, en daarop gebaseerd een bench bestellen. Of wil je zo'n inbouw bench op maat gemaakt?

TiSa79

Lid
We zijn aan het oriënteren, we weten het nog niet zo goed..
Op maat lijkt me wel het beste, maar zal ook wel aan de prijs zijn dan.

Mocht iemand al een dergelijke bench hebben voor een grotere hond, hou ik me graag aanbevolen voor tips waar te krijgen. Het liefst behoudt ik zoveel mogelijk ruimte naast de hond.

PizzaPieter

Forumguru
Hallo @TiSa79 ,

Het zou tof zijn als je je even voorstelt in de Meet and Greet hoek van het forum, dan weten de forumleden die je om hulp/info vraagt wat meer van je en zijn ze eerder bereid je te helpen.

Gr

JeSko

Forumguru
@PizzaPieter

Ze moeten het hier gewoon doen zoals op bv Audiforum ( dacht dat het Audiforum was), geen korte introductie? Dan kan je niets zoeken of bekijken op het forum. Maar nu is het ook gewoon niet echt duidelijk, je meld je aan en nergens word je begeleid naar de meet en greet, wel krijg ik vaak melding om donateur te worden, dat wel ;) nu moeten mede forumleden dit telkens duidelijk maken, tot vervelens toe, wat veel onnodige "vervuiling" op het forum met zich meebrengt imo.

Canon-Eye

Forumguru
Niets kunnen bekijken lijkt me toch een stap te ver gaan - dan kun je ook niet beoordelen of het de moeite waard is om je aan te melden etc...

JeSko

Forumguru
@Canon-Eye

Zo werkt het wel op sommige fora, de zoekfuncties blokkeren helpt ook niet, die gebruikt letterlijk niemand.

Maar laat ons hier erover ophouden, ik maak wel wat aan in de stamtafel hieromtrent.

Canon-Eye

Forumguru
Nou, ik zou er zelf absoluut niet over piekeren om me aan te melden op een forum waarvan ik niet op z'n minst als gast vooraf wat kan rondlezen. Dan maar niet...

Een beperking op het plaatsen van posts zou ik me nog iets bij kunnen voorstellen, maar gewoon bekijken/lezen ook afgrendelen gaat me veel te ver. Ik zie ook het belang daarvan voor het forum trouwens niet.

SuperBeeb

Forumguru
@ Jesko: Misschien TS even de kans geven om zich voor te stellen nadat hij daar door Pieter vriendelijk op was gewezen.
Niet iedereen is een doorgewinterde forumganger die precies op de hoogte is van wat de gewoontes daar zijn, voor iedereen is er een 1e keer.

JeSko

Forumguru
@ Jesko: Misschien TS even de kans geven om zich voor te stellen nadat hij daar door Pieter vriendelijk op was gewezen.
Niet iedereen is een doorgewinterde forumganger die precies op de hoogte is van wat de gewoontes daar zijn, voor iedereen is er een 1e keer.

Heb een topic aangemaakt, mijn reactie was ook niet gericht aan TS specifiek, anders had ik hem getagd.

Bovenaan Onderaan