hondenrek voor octavia II

vrucht

Lid
Ik krijg in januari mijn O2 combi
omdat wij een hond hebben en geen kwijl op de achterbank willen, moeten we gaan kijken voor een hondenrek. Bij de skodadealer kost een speciaal rek 160 Euro! Ik weel dat de staalprijzen hoog zijn maar..... dit is wel veel.
frown.gif

Heeft er iemand een mooi alternatief gevonden? dus bv een universeel rek dat mooi in de auto past.
Alle foto's zijn welkom

thanks!

vrucht

Lid
bedankt voor de reacties, aangezien ik ongeveer 1 ker per 3 jaar een nieuwe leaseauto krijg, heb ik geen zin om elke keer een nieuw rek te kopen die op maat is gemaakt voor die specifieke auto. Jpoers, ik heb inderdaad al op internet gekeken maar daar staan alleen van die grote gebogen buizen. En die vind ik niet mooi.
Ik ben op zoek naar een rek universeel en het moet van hard gaas zijn. wie o wie heeft zo iets.

Jo Diesel, je link werkt niet.

vrucht

Lid
hey Jpoers, tnx voor de links.
ik heb toch die man op marktplaats te pakken gekregen om het originele skoda rek te kopen.
Nu maar even afwachten of de postbode aanbeld.

Hoe groot is je hond? Ik heb er een Berner Sennen in zonder rek en die kan niet op de bank kwijlen omdat hij niet vergenoeg naar voren komt vanwege de paraplubak met de rolhoeshouder zeg maar. Verder heb ik ook de kopsteunen omhoog gezet (ietsje) zodat hij zeker niet over de bank kan. Geen probleem werkt prima. Hiervoor ook in een ford mondeo zo gedaan. Die rekken zijn beestachtig duur

Bovenaan Onderaan