HoodiesAndGoodies

Hoi allemaal, ik heb een ontwerpje gemaakt voor jullie leden, ik kreeg de tip van een forum lid van jullie, om mijn ontwerpje even hier te posten, vandaar deze topic.

Ik ben Jelle & ben een zaak aan het oprichten, met custom auto gerelateerd hoodies, snapbacks (petjes), T-shirts, en nog veel meer!

Ik ben erg druk met het bouwen van mijn webshop, maar in alle enthousiasme kan ik niet wachten al enkele ontwerpjes te laten zien aan mijn toekomstige klanten, dus ook hopelijk jullie! :).

Dit is mijn Skoda Hoodie,

Hij zal €39.99 gaan kosten, inclusief BTW, exclusief verzending :).

Voor diegene die interesse hebben in de hoodie, mail me even je maat naar poplemon_jelle@hotmail.com

Danku ! skoda-nieuw-logo.png

CDK

Forumguru
Ik weet niet of dit de bedoeling is, maar daar mogen de moderators zich over buigen, maar je hoodie ziet er strak uit :thumbsup:

peterrapid

Forumguru
Ik vind het in ieder geval een goed idee enkel weet ik wat een goeie hoodie kost en weet ik ook wat een goeie print erop kost ... Dan ben je niet van de goedkoopste hoor maar vond het idee goed gevonden enkel nog beetje werken aan je prijs. Ik kan zoiets laten maken voor 17€ als je wil.

Mijn prijs is indd niet de laagste, maar ik garandeer wel de hoogste kwaliteit, en mijn hoodies zijn ook echt wel kwaliteit, plus vergeet niet dat groot drukkers bijna alles met het machien word gemaakt, bij mij word elk onderdeeltje precies uitgepeld en mooi op zijn plaats gezet word :-).

CDK

Forumguru
tot welke maat bouw je zulke hoodies? :D ik heb wel interesse eigenlijk, maar vrees dat ik minimaal XXXL nodig heb qua mouwlengte :jaja:

Bovenaan Onderaan