Goedendag,
Wij zijn al 2 weken bezig om Hoofd gebruiker te worden van onze auto.
Aangezien de auto pas op 9 mei bij de dealer terecht kan zou ik willen kijken of ik met jullie hulp het toch voor elkaar kan krijgen.
Ik krijg steeds onderstaande melding.
Hij herkend de sleutels wel:
En krijg deze melding ook regelmatig, terwijl hij de beide sleutels wel herkend.
En vanmorgen kreeg ik deze melding:
Wat ik al heb gedaan.
- Tweemaal systeem teruggezet naar fabrieksinstellingen.
- Softwareversie gecontroleerd en heeft de laatste updates gehad.
- app op telefoon al verwijderd en opnieuw ingesteld.
- Wij hebben 3 sleutels en alle 3 in alle mogelijke manieren al gecombineerd.
- Skoda gebruikersprofiel van zowel mijzelf als mijn vrouw al geprobeerd als hoofdgebruiker in te stellen, en ook dit is niet de oplossing.
- Er zijn geen zichtbare andere profielen/gebruikers in het systeem aanwezig. Of de vorige eigenaar zou nog ergens onder water moeten staan.
- Als mij goed heb ingelezen zou elke sleutel zijn gebruiker herkennen, dit gebeurd ook niet altijd even goed. Ik merk dat het systeem nog regelmatig mijn vrouw als gebruiker welkom heet met mijn sleutel en andersom. Terwijl wij vanaf dag 1, elk een eigen sleutel gebruiken. Met als gevolg dat ook de stoelen niet altijd automatisch goed staan.
Wat zou ik nog meer kunnen proberen?
Daarnaast regelmatig een SOS foutmelding op willekeurige momenten en plaatsen.
Zou het ermee te maken kunnen hebben dat hij geen goede verbinding ergens mee heeft?
Dan nog wat anders.
Ons voertuig is voorzien van park assist, echt wat ik ook doe hij lijkt niet te activeren als ik de knop induw. Hij licht niet oranje op.
In de infotaiment menu staat alles wel aangevinkt. Iemand hier ervaring mee?
Wij zijn al 2 weken bezig om Hoofd gebruiker te worden van onze auto.
Aangezien de auto pas op 9 mei bij de dealer terecht kan zou ik willen kijken of ik met jullie hulp het toch voor elkaar kan krijgen.
Ik krijg steeds onderstaande melding.

Hij herkend de sleutels wel:

En krijg deze melding ook regelmatig, terwijl hij de beide sleutels wel herkend.

En vanmorgen kreeg ik deze melding:

Wat ik al heb gedaan.
- Tweemaal systeem teruggezet naar fabrieksinstellingen.
- Softwareversie gecontroleerd en heeft de laatste updates gehad.
- app op telefoon al verwijderd en opnieuw ingesteld.
- Wij hebben 3 sleutels en alle 3 in alle mogelijke manieren al gecombineerd.
- Skoda gebruikersprofiel van zowel mijzelf als mijn vrouw al geprobeerd als hoofdgebruiker in te stellen, en ook dit is niet de oplossing.
- Er zijn geen zichtbare andere profielen/gebruikers in het systeem aanwezig. Of de vorige eigenaar zou nog ergens onder water moeten staan.
- Als mij goed heb ingelezen zou elke sleutel zijn gebruiker herkennen, dit gebeurd ook niet altijd even goed. Ik merk dat het systeem nog regelmatig mijn vrouw als gebruiker welkom heet met mijn sleutel en andersom. Terwijl wij vanaf dag 1, elk een eigen sleutel gebruiken. Met als gevolg dat ook de stoelen niet altijd automatisch goed staan.
Wat zou ik nog meer kunnen proberen?
Daarnaast regelmatig een SOS foutmelding op willekeurige momenten en plaatsen.
Zou het ermee te maken kunnen hebben dat hij geen goede verbinding ergens mee heeft?

Dan nog wat anders.
Ons voertuig is voorzien van park assist, echt wat ik ook doe hij lijkt niet te activeren als ik de knop induw. Hij licht niet oranje op.
In de infotaiment menu staat alles wel aangevinkt. Iemand hier ervaring mee?
Laatst bewerkt: