Hoofdsteun

Hoi
Wie kan mij vertellen of ik mijn hoofdsteunen voor in onze fabia hatchback van 2005 ook verstelbare kan plaatsen met verstelbaar bedoel ik dan verstellen naar voor en achter dus niet omhoog of omlaag
Waneer ik nu me hoofd naar achter doe tegen de steun lig ik veel te ver achterover met me hoofd

Kan ik evt van een later model fabia er in zetten die wel te verstellen zijn of zijn er andere verkrijgbaar ergens

Alvast dank

Hakar

Donateur
Of die van nieuwere Fabia's passen, een idee, nooit geprobeerd.
Maar let op, we noemen dat ding dan wel een hoofdsteun, maar dat is het eigenlijk niet.
Deze opzetstukjes zijn ontwikkeld om de inzittenden van een voertuig te beschermen tegen het verkrijgen van een whiplash of erger gebroken nekje bij een knal van achteren. en van voren.
Ook in dat laatste geval kan je hoofd volledig achteruit worden gekanteld, met alle gevolgen van dien.

Zelf heb ik overigens de afgelopen ruime 40 jaar nog nooit geprobeerd om mijn hoofd te laten rusten op een hoofdsteun tijdens het rijden.

hemi24

Forumguru
Eigenlijk zoek je dus zoiets?

S064e5cee53eb4deb9d267bb0525b35ffC.jpg

Volgens mij is een dergelijke hoofdsteun nooit op een Skoda geleverd geweest, wel in de VW Passat, misschien kun je een setje op bij een autosloper scoren.

• Leuk
Waarderingen: Tees
Of die van nieuwere Fabia's passen, een idee, nooit geprobeerd.
..................
Zelf heb ik overigens de afgelopen ruime 40 jaar nog nooit geprobeerd om mijn hoofd te laten rusten op een hoofdsteun tijdens het rijden.
Yes i know is ook.niet me bedoeling maar hij staat nu zo ver van me hoofd af dat ik bijna tegen het dak aan kijk als ik me hoofd er tegen aan leg
Lijkt me.ook niet de bedoeling denk ik

Laatst bewerkt door een moderator:
......
Volgens mij is een dergelijke hoofdsteun nooit op een Skoda geleverd geweest, wel in de VW Passat, misschien kun je een setje op bij een autosloper scoren.
Ik weet je hebt steunen die voorover kantelen zeg maar dat bedoelde ik meer

Is niks mis met mijn zit positie rechterop zitten kan ik.niet ivm dat ik ooit 3 rugwervels gebroken heb gehad
Maar.alsnog lig ik niet in me.auto maar voor mijn gevoel is mijn hoofdsteun te ver naar achteren

Bovenaan Onderaan