Hoofdsteunen voorstoelen verwijderen?

De eerste maand met mijn nieuwe Kodiaq PHEV zit erop. 4000 km gereden. Alles bij elkaar tot nu toe tevreden. Ontdek nog steeds bijna dagelijks nieuwe mogelijkheden en instellingen.
Maar genoeg 'geneuzel': ik krijg het niet voor elkaar om de hoofdsteunen te verwijderen. Is er iemand die het is gelukt?

hemi24

Forumguru
@Rooie : maakt dat uit? Je opmerkingen (of vraag) helpt in elk geval niet echt verder…

@hanshcjmeyer : het forum kent een handige zoekfunctie, hier enkele resultaten:

Misschien wil je ook even de moeite nemen om jezelf (en je wagen) even netjes voor te stellen in de Meet & Greet

Dank voor de suggesties. Ik had moeten aangeven dat ik die functie al gebruikt heb. Ook Google en AI zoek alternatieven gebruikt. Alle Suggesties op dit forum, filmpjes op YouTube, suggesties via Google hebben me niet verder geholpen tot nu toe.

En: ik heb net een korte intro op dit forum gemaakt.

Sjoerdb

Forumguru
@hemi24 : maakt dat uit? Je laatste opmerkingen helpt in elk geval ook niet echt verder… en het is geen verplichting maar een leuke bijkomstigheid als het gedaan wordt. Het is niet netjes een ander op iets te wijzen, waar je zelfs ook schuldig aan maakt, geef het aan bij het forum bestuur dat het als verplichting ingebouwd moet worden voor nieuwe leden (of accepteer dat het zo is en blijf on topic door bij te dragen met een antwoord op de vraag van TS)

EdK

Forumguru
Zeg @Sjoerdb lees eens alle berichten als je iemand ergens op wil wijzen !!
Dacht toch echt dat hij diverse antwoorden/tips had gegeven aan de TS.

En ja wen er vast maar aan dat we nieuwe leden er op wijzen om zich even voor te stellen
Erger je je daar aan, wel de oplossing heb je al aangedragen dus neem contact op met de Admin en regel het.
Zullen velen e erggggggg dankbaar zijn !!

En heren en dames , een fijn en mooi 2025.....

Sjoerdb

Forumguru
@Rooie je stelde ook een terechte vraag, je was gewoon op zoek naar het waarom zodat je eventueel een gericht goed antwoord zou kunnen geven. Helaas dachten de guru's daar anders over.... maar daar zijn het guru's voor met hun vele berichten.

Bovenaan Onderaan