Hoogtijd om even voor te stellen

Ar Ne

Lid
Hallo

Ik ben Arne afkomstig uit de Westhoek in West Vlaanderen. Ik lees hier al enkele maanden mee op dit fijne Skoda forum dus is het toch tijd om mij voor te stellen.
Momenteel nog eigenaar van een Ford Mondeo maar daar komt binnenkort verandering, aangezien ik van kindsbeen af alleen maar met Ford in aanraking kwam was de keuze snel gemaakt om voor deze stal te kiezen. Als tweede wagen is er nog de speelse Fiesta ST waar ik me steeds weer mee kan uitleven:)!

Omdat ik toch ook al eventjes aangetrokken was tot Skoda met de Superb ben ik dit merk wat op afstand beginnen volgen. Wanneer de Kodiaq voorgesteld werd was ik meteen verkocht. Vorige zomer de eerste Kodiaq gespot en dit was het signaal om toch maar eens binnen te stappen bij de Skoda dealer.
Van het een kwam het ander dus zijn we momenteel in blijde verwachting van de Kodiaq die normaal gezien binnen enkele weken (hopelijk) voor de deur zal staan.

Japanese Power

Donateur
Welkom Arne. Ik kan je vertellen dat je een goede keus hebt gemaakt! Proficiat.

P.S. Welke uitvoering/opties/kleur heb je besteld?

Horkje

Forumguru
Welkom Arne!

Veel succes met wachten en straks genieten van je Kodiaq (sowieso goede keuze).

Ar Ne

Lid
Welkom Arne. Ik kan je vertellen dat je een goede keus hebt gemaakt! Proficiat.

P.S. Welke uitvoering/opties/kleur heb je besteld?

Dank u wel!

Het gaat om een 1.4 TSI 150pk Dsg Style, kleur Lava Blue.
Opties: 19inch triglav velgen, extra getinte ramen, trekhaak, voorruitverwarming, half leder, pack gps

Bovenaan Onderaan