Houder en lader voor Samsung Galaxy S3

Sparkie

Forumguru
Beste mede-forumleden,

Begin volgende maand ga ik een nieuwe zakelijke telefoon aanschaffen. De keuze is gevallen op de Galaxy S3.

Aangezien ik veel op de weg zit zoek ik een stevige houder voor in de auto die gelijktijdig de telefoon oplaad. Ik ben niet van de rondslingerende kabels en draadjes.
Heeft iemand van jullie al zoiets in zijn auto zitten? Eventuele foto's hoe de houder is gemonteerd, wat het gekost heeft en waar ik het eventueel aan kan schaffen zijn zeer welkom.

jalex_h

Forumguru
Ik heb een brodit clip met daarop een carcomm multibasys (Carcomm - Multi-Basys). Deze bestaat uit een basisplaat waarop een toestelspecifieke houder geklikt wordt. Voordeel is dat als je een ander toestel krijgt, je alleen een nieuwe houder van een ca. 46 Euri erop schuift. Anders moet je weer een compleet nieuwe lader kopen en aansluiten.
Aangezien ik per auto meerdere telefoons verslijt, voor mij een uitkomst. Vandaag krijg ik houder nr. 3 al weer binnen.
imagejpeg

imagejpeg

Rallye

Forumguru
Dat lijkt ook een mooi en flexibel systeem, ook verkrijgbaar voor de S3. Door de opbouw lijkt de telefoon wel iets meer je interieur in te komen, maar het kunnen wisselen van telefoons zonder veel kosten lijkt erg aantrekkelijk.

Sparkie

Forumguru
Een Brodit zal het niet worden vermoed ik, omdat ik er een hoesje om heb zitten die voor en achterkant beschermt. Ik heb geen zin om die eraf te halen elke keer als ik in de auto stap. Eigenlijk zoek ik dus een houder die de S3 van de zijkant vastklemt en het zal er waarschijnlijk op uitdraaien dat ik een losse oplader uit de 12v aansluiting zal moeten gaan gebruiken. Niet echt ideaal.

Ander vraagje. Ik heb de FlitsNav app gedownload. Deze haalt via internet de plekken op waar op snelheid wordt gecontroleerd en geeft een waarschuwing als je zo'n locatie nadert.
Mijn vraag is of dit is toegestaan, omdat radardetectoren in de auto sinds enige tijd verboden zijn?

Canon-Eye

Forumguru
Mijn vraag is of dit is toegestaan, omdat radardetectoren in de auto sinds enige tijd verboden zijn?
Dit is geen radardetector, dus in Nederland mag het wel.
Er zijn echter landen waar zo'n applicatie in je navigatieapparaat ook niet is toegestaan (Zwitserland, naar ik meen ook Frankrijk).

Hoe dat dan in elkaar steekt als je geen navigatieapparaat (of een gewone zonder flitswaarschuwingen) in je auto hebt, en de flitswaarschuwingen alleen via een app op je smartphone ontvangt, weet ik niet. Lijkt me erg lastig te controleren zolang je de telefoon in je zak houdt...

Pasqual

Forumleiding
Administrator
En, werk je daar al lang Martijn?
Graag wil ik je er op wijzen dat bewust reclame maken hier niet is toegestaan.

Bovenaan Onderaan