houder Ipod Nano

Heeft iemand al een andere mogelijkheid gevonden / gemaakt voor het plaatsen van een Ipod Nano op het dashboard (ipv de cradle van Dension).

Zelf zit ik te denken om zelf iets te maken zodat hij links bij de A-stijl bevestigd kan worden.
crazy.gif

Ik hoor het graag.

Biggs

Steven

Nieuw lid
Je zou es op de site van apple kunnen kijken. Daar hebben ze verschillende opties. Een schroef/plak houder of een soort standaard voor in de bekerhouder. Ik ben zelf namelijk ook op zoek. Als je iets leuks gevonden hebt hoor ik dat graag.

Dat zou kunnen, maar ik wil graag op de Nano kunnen zien welk nummer speelt en/of wat het volgende is. Vandaar de "carkit" optie...afijn heb nu bij Deynos in Zeewolde een Cradle bestelt. (www.dension.com)

Zie je dat dan niet op de display van je Stream terwijl de nummers uit de Nano komen??

Heb nl. geen idee hoe dit werkt omdat ik het in real life nog niet gezien heb...

Steven

Nieuw lid
Ander vraagje, waar zou de aansluiting voor de ipod moeten zitten eigenlijk? Gisteren mijn O2 gekregen, stream met mp3 maar ben er niet achter waar de aansluiting voor de ipod zou moeten zitten...:S

Steven,
Als je de af fabriek Stream hebt zit de AUX aansluiting (als het goed is) in je Jumbobox.

Gr Miguel

Bovenaan Onderaan