How To? Vervangen schakelaar elektrische ramen

darkprojectx

Forumguru
Mijn technische hoogstandje heeft weer een euvel,
als ik aan de bestuurderskant de voorraam omlaag wil doen, dan gaat hij soms niet gelijk. Dan moet je dat knopje bijna de deur in drukken.
Als het raam half open staat en ik druk omlaag dan gaat de raam soms eerst even een tikkie omhoog en dan pas omlaag.

Klinkt als een schakelaartje wat op weg is naar de eeuwige jachtvelden.

Hoe kan ik dit schakelaartje vervangen? Zonder dat ik mijn paneel beschadig?
Heeft misschien iemand een foto van de situatie als de boel open ligt?

Ronnie

Forumguru
Probeer eerst nog even het volgende: Contact/motor aan; ruit geheel naar beneden en dan het knopje nog 10 sec. vasthouden; hetzelfde naar boven, 10 sec. vasthouden. Motor/contact uit en opnieuw starten en weer proberen.
In het geval dat het niet heeft geholpen heb ik de uitbouwhandleiding in het download centrum geplaatst.

Cordoba

Forumguru
Ronnie bedoelt motor/contact uit ná dat je het raam opnieuw hebt ingeleerd (de handelingen die ervoor staan beschreven). Na motor/contact uit, staat de tekst 'opnieuw starten', dus dan moet het ook lukken om het raam te bedienen.

Kompressor

Nieuw lid
Ik heb ook problemen met het knopje rechtsvoor om het raam aan de passagierskant te bedienen. Ik begrijp echter niet hoe ik deze schakelaar eruit moet halen om er vervolgens er weer een nieuwe in te zetten. Kan iemand mij helpen? Heb een Fabia uit 2001.

Bovenaan Onderaan