How To? Vervangen schakelaar elektrische ramen

Gevavi

Nieuw lid
Ik heb ook problemen met het knopje rechtsvoor om het raam aan de passagierskant te bedienen. Ik begrijp echter niet hoe ik deze schakelaar eruit moet halen om er vervolgens er weer een nieuwe in te zetten. Kan iemand mij helpen? Heb een Octavia combi 2013

turboturbo

Forumguru
Kan iemand mij helpen? Heb een Octavia combi 2013
Best even je vraag in het juiste forumgedeelte posten: Octavia III* forum :thumbsup:

*als het een derde generatie Octavia betreft; als het een facelift 2e generatie is, dan post je vraag in Octavia II gedeelte....

EDIT: is al verplaatst door mod zie ik.

Laatst bewerkt:

Tallguy

Forumguru
@Gevavi : Lees even de regels van het forum na aub...vooral het stukje over topickaping. Wat je nu nl doet is iemand anders topic overnemen voor je eigen vraag. Dat is net gewenst.

Ik splits je topic dus af, maar let hier aub volgende keer op!

Antera

Donateur
Schakelaars kunnen er alleen uit door paneel te demonteren normaal gezien aangezien deze vanaf de binnenzijde erop geklikt/geschroeft zijn. Kan zomaar zijn dat je het gehele paneel moet demonteren

Michelv.

Forumguru
Klopt niet, schakelaar moet eruit voor dat je het deurpaneel los kan halen.

Bijlagen

• portierbekleding voor O3 uitbouwen.pdf
    263,6 KB · Weergaven: 48
oud topic - nieuwe vraag: het is me niet helemaal duidelijk als ik naar de PDF kijk: moet je de unit met de raamschakelaars gewoon omhoog wippen? Dus die afdekplaat van schuine deursteun hoeft er niet eerst af?

1983jeroen

Forumguru
Die afdekplaat moet er wel af. Daarna met een grote schroevendraaier door het vrijgekomen gat de unit met de schakelaars omhoog wippen

Bovenaan Onderaan