HT-2 RSAP carkit: wat nodig

MarijntjeTDI

Actief lid
Goeiemorgen mensen,

hier in het te koop gedeelte stond een bt carkit module te koop. Nu is mijn vraag: wat heb ik precies nodig om deze helemaal aan te sluiten (kabels welke etc.) Daarmee weet ik dan ook of het de moeite is om in te bouwen. Worden dan ook de telefoonnummers etc. ondersteunt in de maxidot?

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Gr,

Marijn

Rallye

Forumguru
Het lijkt te gaan om het oude model af-fabriek carkit, vooral geschikt voor Nokia's (met RSAP). Deze werd volgens mij ingebouwd in auto's van na de facelift, en wordt bediend via de nieuwere typen radio's. Ik kan mij dus voorstellen dat je nogal wat zult moeten wijzigen om het te kunnen gebruiken. Nieuwe radio, wellicht maxidot etc.

Rallye

Forumguru
Nou ja, ik ben geen technicus, dus ik laat me graag verbeteren. Maar gezien de feiten leek mij dit logisch.

MarijntjeTDI

Actief lid
Om dit oude topic nog even nieuw leven in te blazen:

Kan een 5n0 035 730C BT module kopen en heb een maxidot display.
Daarnaast gebruiken mijn vrouw en ik allebei nokia telefoons.

Nu is mijn vraag; als ik deze module aanschaf met de juiste kabel krijg ik dan het 'phone'menu in de maxidot met volledige functionaliteit?
dit in combinatie met een nexus/vw mfd2

en heeft iemand toevallig nog zo'n kabel liggen? ben niet vies van wat aansluiten....

Alvast bedankt.

MarijntjeTDI

Actief lid
Ok,ben er inmiddels grotendeels achter wat ik nodig heb:

-Microfoon
-Kabelset
-Antenne
-BT module

Over dat laatste is er nog wat onduidelijkheid, denk erover om een 5N0 035 730 A,B of C aan te schaffen maar hebben deze allen voice dial? en is de letter op het eind alleen maar een toevoeging en geen maat voor de functie's

Hoor het graag.

Bakkertje

Forumguru