HTC Touch Cruise en GSMIII

Roy.Kosters

Nieuw lid
Hallo,

Ik heb gisteren mijn nieuwe S2 Amb. BL ontvangen. Ik weet dat er nogal wat problemen zijn met HTC telefoons icm de BT Carkit. Heb ik dus ook ...

Ik ben echter benieuwd of er iemand is die het al aan het werken heeft gekregen met een HTC Touch Cruise? Ik kan dit namelijk nergens terug vinden .....

Bedankt!!!

Roy

Hallo,

Ik heb gisteren mijn nieuwe S2 Amb. BL ontvangen. Ik weet dat er nogal wat problemen zijn met HTC telefoons icm de BT Carkit. Heb ik dus ook ...

Ik ben echter benieuwd of er iemand is die het al aan het werken heeft gekregen met een HTC Touch Cruise? Ik kan dit namelijk nergens terug vinden .....

Bedankt!!!

Roy

Wat voor probleem heb jij dan specifiek ?? Anders raad ik je inderdaad ook onderstaande link aan.

Bij mijn HTC was het kwestie van remote sim access aan zetten en gaan ... maar ik weet dat er inderdaad problemen zijn met andere types.

Roy.Kosters

Nieuw lid
Ik heb eigenlijk al problemen met de connectie. Op het moment dat ik de 16cijferige code op mijn telefoon intoets dan gebeurd er niets. Ik ben een keer een stap verder gekomen maar toen wilde hij de telefoon initialiseren en vervolgens is de BT verbinding verbroken. Ik heb de link van jullie geprobeerd. Als ik de rsap installatie doe dan zegt hij dat dit niet gelukt is. De applicatie staat er echter wel. Deze kan ik niet starten. Ik probeer nu een aantal verschillende ROMs uit. Tot nu toe zonder succes.

Alle hulp is welkom!!

PS: De nokia van mijn vrouw werkt als een zonnetje ... :mad:

bing69

Actief lid
Ik heb eigenlijk al problemen met de connectie. Op het moment dat ik de 16cijferige code op mijn telefoon intoets dan gebeurd er niets. Ik ben een keer een stap verder gekomen maar toen wilde hij de telefoon initialiseren en vervolgens is de BT verbinding verbroken. Ik heb de link van jullie geprobeerd. Als ik de rsap installatie doe dan zegt hij dat dit niet gelukt is. De applicatie staat er echter wel. Deze kan ik niet starten. Ik probeer nu een aantal verschillende ROMs uit. Tot nu toe zonder succes.

Alle hulp is welkom!!

PS: De nokia van mijn vrouw werkt als een zonnetje ... :mad:

Weet niet welke je hebt, maar ik heb de 3100. Na update van de firmware op de 3100 werkte alles uit de kunst. (heb 3 HTC devices)

Roy.Kosters

Nieuw lid
Ik heb het over de Columbus met (geloof ik) de BT GSMIII. De auto en de telefoon zien elkaar wel. Ik heb de instructies van de link gevolgd zonder succes. De telefoon ziet dat er een rSAP verbinding binnenkomt maar de auto blijft hangen op connecting ...

Roy.Kosters

Nieuw lid
Kan iemand me vertellen of en hoe ik telefoonprofielen kan verwijderen uit de Columbus? Ik wil ook graag weten hoe ik de versies (firmware & kaarten) kan zien?

retrievabley

Nieuw lid
Hallo,

Ik heb de HTC Touch Cruise werkend gekregen... was wel ff rommelen.
Maar je moet SIM toegang op afstand in bluetooth menu aan zetten.
En contactgegevens alleen van telefoon en niet van Telfoon en SIM.

Succes

Roy.Kosters

Nieuw lid
Hallo,

Ik heb de HTC Touch Cruise werkend gekregen... was wel ff rommelen.
Maar je moet SIM toegang op afstand in bluetooth menu aan zetten.
En contactgegevens alleen van telefoon en niet van Telfoon en SIM.

Succes
Hey Retrievabley,

Dank voor je reactie. Krijg ik weer een beetje hoop. :1819: Had het eigenlijk al opgegeven. Mag ik je dan wat meer details vragen?

- Heb jij het oude model of de nieuwe Cruise?
- Welke ROM gebruik je? Origineel of een custom ROM (welke)?
- Welke Radio ROM?
- Mobile 6.0 of 6.1?

Sorry veel vragen maar als ik dat weet kan ik de situatie wellicht nabootsen...

Jij gebruikt wel de GSM Kit III?

Bedankt,

Roy

retrievabley

Nieuw lid
Hey Retrievabley,

Dank voor je reactie. Krijg ik weer een beetje hoop. :1819: Had het eigenlijk al opgegeven. Mag ik je dan wat meer details vragen?

- Heb jij het oude model of de nieuwe Cruise?
- Welke ROM gebruik je? Origineel of een custom ROM (welke)?
- Welke Radio ROM?
- Mobile 6.0 of 6.1?

Sorry veel vragen maar als ik dat weet kan ik de situatie wellicht nabootsen...

Jij gebruikt wel de GSM Kit III?

Bedankt,

Roy

Roy,

Ik heb de nieuwe HTC Touch Pro Cruise met Windows Mobile 6.1.
En De Columbus was fabriek afgemonteerd met Bluetooth.

Een andere HTC met Win mobile 6.0 heb ik op de zelfde manier werkend gekregen...
Kijk even voor de zekerheid hoe je toegang m.b.t. SIM in elkaar zit met b.v. de online handleidingen van HTC deze zijn in pdf en op die manier makkelijk doorzoekbaar....

succes

Bovenaan Onderaan