HTC Touch Diamond2 met Columbus

TSI

Nieuw lid
Binnenkort wil ik een nieuwe telefoon aanschaffen. Nu is van de HTC Touch Diamond bekend dat hij goed communiceert met het Columbus systeem. Heeft iemand al ervaring met de de nieuwere versie, de HTC Touch Daimond2?

Het is een windows mobile phone, dus dat gaat wel werken. Misschien dat je wel een rsap.cab moet installeren (aangezien het 't oudere windows mobile 6.1 draait) maar lijkt me geen probleem.

Gieliovd

Forumguru
Een klein commentaartje, off topic wellicht, van mijn kant is dat je toch eens zou moeten kijken naar de HTC Touch HD2!

Als ik een nieuwe HTC zou aanschaffen zonder sliding toetsenbord, dan werd dat hem. Wat een machine.

En qua BT, dat moet echt wel gaan lukken.

jammer alleen dat de accu van de HD2 binnen een dag leeg is.
Ik kan de samsung omnia 2 van harte aanraden. ;)

Zaipa

Nieuw lid
@TSI: ik heb sinds kort een HD2 en deze koppelt NIET met het standaard af-fabriek Bluetooth module van SKODA met Columbus. Het rSAP profiel, wat wel op de Skoda zit, is niet aanwezig op de HD2.
Ik heb al contact gehad met de HTC helpdesk en zij onderkennen dat er problemen zijn met de HD2 icm sommige bluetooth modules.
'Er wordt gewerkt aan een oplossing, maar het niet zeker of en wanneer er een update voor komt' .
Wel balen want mijn oude HTC P4350 werkte probleemloos in mijn Octavia

Afwachten dus. (Of een nieuwe bt module aanschaffen...)

Ik heb de HTC HD2 gewoon werkend in mijn Golf VI van jan. 2010 hoor.
Firmware (of rom zoals HTC het noemt) update was wel een vereiste.

Zaipa

Nieuw lid
@RoadXY: ik heb ook de laatste Rom (1.66) geinstalleerd en dat hielp bij mij niets.
Waarschijnlijk heb je dan toch een andere BT module in je auto. Weet je zo welke je hebt? Wellicht de Premium?

Zaipa

Nieuw lid
Ja, dat zal het zijn. Voor zover ik weet ondersteunt de Premium zo'n beetje alle telefoons omdat het juist geen gebruik maakt van het rSAP profiel. Nou schijnen er wel bedrijven te zijn die alsnog zo'n premium in kunnen bouwen, maar ik vind het nogal prijzig.
Ik wacht dus nog even op een HD2 patch...

Ik heb wel degelijk rSAP in mijn premium!
Mijn telefoon verliest netwerk zodra ik het contact om draai...

Een klein commentaartje, off topic wellicht, van mijn kant is dat je toch eens zou moeten kijken naar de HTC Touch HD2!

Als ik een nieuwe HTC zou aanschaffen zonder sliding toetsenbord, dan werd dat hem.

:ot: Ander voordeel voor later dit jaar is dat er is uitgelekt dat de HD2 naar Windows Mobile 7 geupgraded kan worden.

Alhoewel dat natuurlijk weer problemen met de BT verbinding kan opleveren :biggthumpdown:

Gieliovd

Forumguru
We gaan offtopic maar inderdaad!

WM7.0 komt eraan.

Ik heb zelf een WM6.0 telefoon en ik draai al heel lang op WM6.5.

Gewoon van XDA af te plukken.

Bovenaan Onderaan