Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Binnenkort wil ik een nieuwe telefoon aanschaffen. Nu is van de HTC Touch Diamond bekend dat hij goed communiceert met het Columbus systeem. Heeft iemand al ervaring met de de nieuwere versie, de HTC Touch Daimond2?
Het is een windows mobile phone, dus dat gaat wel werken. Misschien dat je wel een rsap.cab moet installeren (aangezien het 't oudere windows mobile 6.1 draait) maar lijkt me geen probleem.
@TSI: ik heb sinds kort een HD2 en deze koppelt NIET met het standaard af-fabriek Bluetooth module van SKODA met Columbus. Het rSAP profiel, wat wel op de Skoda zit, is niet aanwezig op de HD2.
Ik heb al contact gehad met de HTC helpdesk en zij onderkennen dat er problemen zijn met de HD2 icm sommige bluetooth modules.
'Er wordt gewerkt aan een oplossing, maar het niet zeker of en wanneer er een update voor komt' .
Wel balen want mijn oude HTC P4350 werkte probleemloos in mijn Octavia
Afwachten dus. (Of een nieuwe bt module aanschaffen...)
@RoadXY: ik heb ook de laatste Rom (1.66) geinstalleerd en dat hielp bij mij niets.
Waarschijnlijk heb je dan toch een andere BT module in je auto. Weet je zo welke je hebt? Wellicht de Premium?
Ja, dat zal het zijn. Voor zover ik weet ondersteunt de Premium zo'n beetje alle telefoons omdat het juist geen gebruik maakt van het rSAP profiel. Nou schijnen er wel bedrijven te zijn die alsnog zo'n premium in kunnen bouwen, maar ik vind het nogal prijzig.
Ik wacht dus nog even op een HD2 patch...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.