Https://account.oneplus.net/invite/claim/GLCK-4BWA-MPRH-PXK6

Status
Niet open voor verdere reacties.

henriz

Forumguru
"EXPIRES: 1 day(s) after claiming."
Dus de eerste die 'm claimt heeft 'm. Of alle geïnteresseerden moeten op dezelfde dag bestellen.

RogerS

Forumguru
Let op: LTE / 4G op 800 MHz wordt niet ondersteunt door deze telefoon!
Dat was voor mij de belangrijkste reden om mijn invite te laten verlopen.

Pendragon

Donateur
Nou @RogerS, ik heb 4G met deze telefoon getest met Vodafone en T-Mobile en werkte prima. En daarnaast, echt landelijke dekking 4G is er ook niet echt, alleen in de grote steden. En wees eerlijk: betere specs dan de htc one m8 of samsung galaxy s5 en voor de helft van het geld....voor mij was de keuze snel gemaakt. Het apparaat is echt super, nog nooit zo'n mooi en supersnel apparaat gehad als deze.

RogerS

Forumguru
Hallo Pendragon, het toestel ondersteunt wel LTE 1800 (MHz). LTE 1800 heeft een veel slechtere dekking dan LTE 800. Bij KPN en Vodafone heb je met LTE 800 nagenoeg landelijke dekking. Voor LTE 1800 is dat zeker niet het geval en zal ook niet snel gebeuren. Ook de dekking in gebouwen is veel minder.

Dus is een goede (landelijke) dekking op LTE gewenst dan moet je deze smartphone niet nemen. Neemt niet weg dat het voor de rest qua specs een goede smartphone is...

EdK

Forumguru
Inderdaad een mooi toestel.
Maand terug in aanraking gekomen met dit toestel en is bijna te mooi om waar te zijn.

Alleen schijnt de camera niet geheel aan de wensen te voldoen volgens een test die collega meehad.
En enige nadeel voor mij is dat het geen dualsim heeft , en dit is voor mij gewoon een pré.
Maar zodra ze met zo'n toestel komen en ik aan nieuwe toe ben , dan is dit echt een erg goede vervanging.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan