Of dacht je meer in de camouflage stijl van bijvoorbeeld Jon Olsson? Maar dan moet je ook nog een dakkoffer permanent monteren
Ik ook niet hoor. Mijn favo is de Aston Martin van Tim (Shmee150)
Vooral na het detailen....Ik ook niet hoor. Mijn favo is de Aston Martin van Tim (Shmee150)
Zie deze Mercedes, gedurfde kleur en misschien over een paar jaar wel heel gewoon....
Knap, maar mss ook de chrome dak drager beugels en sierlijsten zwart?Of alleen het dak in hoogglans zwart laten 'wrappen.' Ik zie regelmatig een A6 in deze configuratie. even een snelle shop:
Bekijk bijlage 56279
Heb je de spiegels laten spuiten of zit er een wrap omheen?Of alleen het dak in hoogglans zwart laten 'wrappen.' Ik zie regelmatig een A6 in deze configuratie. even een snelle shop:
Bekijk bijlage 56279
Dat klopt wel, maar snelle, sportieve auto's hebben geen chroom, tenminste, de laatste jaren niet. Alles is juist zwart en dat maakt de auto ook agressiever. Wil je echter een luxe bolide, dan is chroom wel een statement ja.Maar dat is toch een vorm van 'downsizing?' De basisuitvoeringen hebben ook zwarte ruitomlijsting en zwarte dakrails.... Juist de duurdere (Style, Elegance) hebben chromen ruitomlijsting en geborsteld aluminium (of matchromen) dakrails......
Dat klopt wel, maar snelle, sportieve auto's hebben geen chroom, tenminste, de laatste jaren niet. Alles is juist zwart en dat maakt de auto ook agressiever. Wil je echter een luxe bolide, dan is chroom wel een statement ja.
Overigens zie je wel verschil hoor, bij mij zijn de dakrails hoogglans zwart, zoals de raamstijlen en de rand om de ramen is metallic zwart, zoals de spiegelkappen. Op een foto zie je dat niet goed, maar in het echt ziet dat er echt niet uit als budget.