Hulpveren MAD voor Octavia Scout 2.0 TDI 185PK

Kema

Lid
Vandaag tocht besloten om hulpveren onder mijn Octavia Scout III te zetten ivm trekken en wat doorzakken als de caravan is aangekoppeld. Gisteren besteld en vandaag gemonteerd. Was toch nog hele klus maar alles zit er weer onder. Is achter 2,5 cm hoger komen te staan.
Stukje mee gereden en niets gemerkt vwb vering. Ben in Januari benieuwd als we naar de wintersport gaan met de caravan.

Hoi collega rijders! Ik heb zelf ook de blauwe hulpveren van MAD gekocht voor mijn Ocavia 3 combi uit 2014 via EasyCarParts. Snel geleverd, prima service!

Vandaag laten monteren bij mijn garage. Het scheelde na montage ca. 2cm voor en achter. Na thuis gemeten te hebben scheelde het een goeie cm nog. Ik verwacht dat dat zal wel zo blijven.

Ik heb ze aangeschaft vanwege de caravan. Hij raakte bij de stevige drempels de vakbeugel en dan was de auto nog niet beladen met spullen.

Het gewicht in de caravan was nog niet goed verdeeld moet ik erbij zeggen, teveel voorin, maar ook al was dit goed zou ik met beladen auto hetzelfde krijgen verwachtte ik. Daarom toch hulpveren laten plaatsen.

Over comfort en rijeigenschappen kan ik nog weinig zeggen, heb nog maar kort stukje gereden, maar merkte niet veel verschil, behalve dat ie wat stugger is wat natuurlijk logisch is.

Antera

Donateur
Hoop dat julie de wegligging niet als minder gaan ervaren want dat is veel voorkomend vanwege de te hoge achterzijde word de auto onbeladen niet bepaald stabieler

Bovenaan Onderaan