Hulpvering

Onze Fabia II combi heeft nogal eens dat de trekhaak de grond raakt als ik een drempel afrijdt en er zitten ook achterin mensen.
Ik heb via internet een paar hulpveren besteld en die er gisteren even onder gezet. Inderdaad even want het stelde eigenlijk niet zo veel voor.
Volgens de handleiding moesten de schokbrekers onder worden losgehaald maar dat bleek ook zonder te kunnen. Nu hoop ik dat het beter zal gaan als er eens wat meer mensen in de auto zitten.

TinusPlotseling

Senior Member
Kijk goed bezig!! Ik zat er zelf ook aan te denken wat ik heb namelijk hetzelfde probleem. Nergens meer last van??

Mvg Martijn

Volgens de leverancier komt de achterkant zo'n 1.7 tot 2.5 centimeter omhoog, ik heb het niet nagemeten maar ik zie er niets van. Zo heel veel zal het dus niet zijn.
Er hangt regelmatig een aanhangertje achter maar in de toekomst misschien wel eens een wat zwaardere aanhanger. Ik heb de trekhaak van m'n bus namelijk zodanig aangepast dat ik die naar buiten kan scharnieren zodat ik de deuren kan openen als er een fietsendrager met fietsen op staat.
Daar kan ik eventueel een aanhangertje achter hangen maar feitelijk mag dat niet, elke keer ombouwen vind ik te veel werk, dan zal de Skoda het moeten trekken.

360.jpg

360.jpg

Bovenaan Onderaan