Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@RefleCs, ik snap dat je enthousiast bent met het visueel inzichtelijk maken van de ruimte op de achterbank maar als ik de stand van je voorstoel zie op foto 5 dan kan in de O3 bij mij een basketballer zitten van 2,25m lang met gestrekte benen.....
Die WC rol is er inmiddels uit die was nog van de vorige berijder. En tsja ik ben de langste niet met mijn 1.80 dus dan staat de stoel automagisch wat verder naar voren he Maar dan nog is het een bizarre hoeveelheid ruimte voor de achter passagiers.
Ik vind dit echt een mooie auto. En je ziet ze ook niet zo vaak, dat vind ik ook positief. Ik reed trouwens in Duitsland achter een 2.0 diesel (177 pk). Dat ding reed gewoon met ruim 230 km/h op de linkerbaan. Niet voldoende overigens vond ik
Gil . Mits je in de buurt van Utrecht woont (of in buurt van route Venlo - Utrecht, want ik werk in buurt van Venlo). Ik kom lichtelijk tijd tekort de laatste tijd. Maar ik zie zeker wel een leuk verhaal in de auto
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.