Ice>link Plus vs. Skoda accessoires

Over een maandje wordt mijn O2 geleverd en dan wil ik zo snel mogelijk mijn iPod aansluiten op de Stream. Ik heb intussen erg veel info gevonden over de Ice>link maar blijkbaar verkoopt Skoda ook zelf een accessoire om deze aansluiting te maken. Weet iemand daar meer over ? Mijn dealer viel redelijk uit de lucht wanneer ik hem hierover aansprak ... Zou die aansluiting ook dezelfde mogelijkheden bieden als de Ice>link ?
 
Geen idee over de info van Skoda zelf, Wel gebruik ik zelf de icelink en die werkt uitstekend.
Ga gewoon voor iets dat zich al bewezen heeft.

gr
Jan /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif
 
Wat de Skoda Dealer levert is dezelfde IceLink. Je kan dus gaan voor levering via Skoda of via internet. De prijs maakt ook niet veel uit.
 
Inderdaad, ze leveren de Ice link van Dension.
Wel goed opletten als je hem besteld.
Je hebt een craddle (houder) en een kabel.
Bij mij leverden ze een kabel en een houder van Blaupunkt.
Die houder was een beetje smal en bij gebruik zou die de iPod beschadigen.
Als houder heb ik eentje van Belkin.(Niet dat potje!)
Maar die houder staat ondertussen niet meer op hun site.
Ik heb hem in de Fnac gevonden.
 
Hebben jullie allemaal de iPod in een houder staan ? Is het niet mogelijk de iPod in het opbergvakje boven op het dashbord te installeren. De bediening gebeurt toch op de radio en zo moet je de iPod niet telkens verwijderen om diefstal te vermijden ...
 

Henny

Actief lid
Gister even bij de dealer geweest om te kijken naar een nieuwe/andere auto (oude is 3 weken terug gestolen en nog steeds niet terug!), maar zij hebben gewoon in de prijslijst de iPod aansluiting staan, is van IceLink (zoals IdoubleU en madeanki al schreven) zagen we ook op hun computer. In Nederland € 150,-. Ik vind de plaatsing ook niet echt mooi en bovendien een zwart of grijze houder, bij mijn witte iPod?
Bovendien had het demomodel waar wij nu naar kijken een Audience radio en die kan geen iPod aansluiting hebben .... Alleen de Stream schijnt, omdat de Audience al een 6 cd-isselaar is en niet de aansluiting voor een wisselaar schijnt te hebben die een Stream wel heeft .....
In dat bakje zou erg mooi zijn, maar van de dealer begreep ik (ik vroeg naar navigatie op die plek), dat eronder meteen de kachelbuizen lopen, dus je kan er niet in boren oid.)Ik zou hem toch verwijderen, maar het zou mooi weggewerkt zijn. Ik liet namelijk 3 weken geleden 's nachts voor 1 van de echt heel weinige keren de cassette met 6 cd's in de wisselaar zitten en die ben ik nu dus ook kwijt...
 
Om een ice-link aan te sluiten heb je een cd wisselaar- ingang nodig. Bij de Audience is die bezet door de cd wisselaar dus geen mogelijkheid voor de iPod.
Het is wisselaar OF iPod.

Wat betreft plaatsing :
Voor het scrollen door je playlists moet je wel zicht op je iPod-scherm hebben, die lijst kan je alleen maar aflezen op je scherm en dus niet op de Stream.
Daarvoor is plaatsing in het zicht handig.
Een keer je aan het rijden bent mag hij gerust ergens uit het zicht liggen!
Ik neem in ieder geval geen risico's, bij mij blijft hij niet in de wagen.
Ik gebruik hem daarbuiten trouwens ook heel regelmatig.
 
Bovenaan Onderaan