Icelink in combinatie met Stream radio

Hoi, ik heb een Icelink in combinatie met de stream radio in de O2. Ik kan er nu redelijk mee overweg maar heb toch nog een paar vraagjes waar de handleiding geen antwoord op heeft. Wie heeft er ervaring met deze combinatie en wil mij nog wat tips geven?

Hoi Dutch,

Als ik het goed begrijp kun je kiezen voor bediening via ipod interface of bediening via Denson interface. Als je kiest voor Dension interface dan kan ik via de stream radio een playlist kiezen maar ik kan dan bijvoorbeeld de weergave niet even pauzeren. M.a.w zit er een pauze knop op? Hoe bedien jij de ipod, via de ipod interface of via de Dension interface? Heb je nog tips?

Alvast bedankt,

Dutch

Actief lid
Ik gebruik altijd de bediening van de radio, vooral omdat ik het erg gevaarlijk vindt om het via de ipod te doen. De lettertjes zijn erg klein en als ik ze wil lezen moet ik erg ver naar rechts buigen...

Wat betreft de pauzeknop, ik druk altijd even op FM, zodat de radio aan gaat. De ipod gaat dan in pauzestand. Als je vervolgens weer op de CD knop drukt, gaat de ipod weer verder.

Tip: begin de naam van de playlists met het cijfer 1 t/m 5. Zo weet je zeker dat playlist 1 onder voorkeurknop 1 op de radio staat.

Bovenaan Onderaan