Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Je krijgt geen ID3-Tags te zien op je Nexus aangezien je Ipod aangesloten wordt op je wisselaaruitgang. Je krijgt dan CD1-Track01 te zien....
[/ QUOTE ]
Jammer. Mijn huidige Sony MP3 wisselaar met Connects2 box laat het ook niet zien. Misschien toch maar wachten tot na de zomer. Dan komt Dietz ook met een Ipod interface welke de tags laat zien op je Maxidot.
Je krijgt geen ID3-Tags te zien op je Nexus aangezien je Ipod aangesloten wordt op je wisselaaruitgang. Je krijgt dan CD1-Track01 te zien....
[/ QUOTE ]
Jammer. Mijn huidige Sony MP3 wisselaar met Connects2 box laat het ook niet zien. Misschien toch maar wachten tot na de zomer. Dan komt Dietz ook met een Ipod interface welke de tags laat zien op je Maxidot.
[/ QUOTE ]
Mijn Sony headunit waarop de connects2 interface is aangesloten laat de id3-tags wel zien. Misschien is er geen id3-tag aangebracht in de mp3?
@nomad,
waar vind ik meer info over die Dietz interface en Maxidot ?
Ik ben op zoek naar een oplossing om mijn ipod aan te sluiten op (liefst) een Skoda radio, zodat ik stuurbediening kan gebruiken. ID-3 op de maxidot zou helemaal cool zijn
Ik lees net op skodacommunity.de dat de door Nomand genoemde Ipod interface eind mei beschikbaar komt. Volgens deze post is de interface niet geschikt voor de Nexus.
Ik heb er zelf nog even een mailtje aan gewaagd om e.e.a. bevestigd te krijgen, even afwachten dus.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.