Icelink

Zaterdag wordt mijn O2 geleverd. Ik heb vandaag even bi jde dealer gecontroleerd of de Icelink werkt. En hij doet het. UIt nieuwsgierigheid heb ik een paar vraagjes aan de ervaren gebruikers:
1 wordt hij opgeladen?
2 werkt het simpel icm met de Stream?
3 wat zijn julliie ervaringen (tips)?
4 moet je nog iets doen als je de ipod loskoppelt?

oh ja, is er ook een nederlandse handleiding?

Alvast bedankt voor jullie tips!

Dutch

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: buelltje</font><hr />

Zaterdag wordt mijn O2 geleverd. Ik heb vandaag even bi jde dealer gecontroleerd of de Icelink werkt. En hij doet het. UIt nieuwsgierigheid heb ik een paar vraagjes aan de ervaren gebruikers:
1 wordt hij opgeladen?
Je kunt dit aan- of uitzetten via het icelink menu.

2 werkt het simpel icm met de Stream?
Erg eenvoudig. Het werkt net alsof je een cd-wisselaar aangesloten hebt.
3 wat zijn julliie ervaringen (tips)?
Maak gebruik van afspeellijsten (playlists) op je ipod. De eerste 5 kun je dan direct via de stream starten als CD1 t/m CD5. Wanneer je CD6 kiest kom je in het icelink menu terecht. Hier kun je o.a. kiezen voor wel of niet opladen.
4 moet je nog iets doen als je de ipod loskoppelt?
Nee, je kunt de ipod op elk moment loskoppelen
oh ja, is er ook een nederlandse handleiding?

Ik ken allen de Engelstalige versie (zie: http://www.dension.com/download_icelink.htm)

Alvast bedankt voor jullie tips!

[/ QUOTE ]

DavidB

Nieuw lid
Ik ben er erg tevreden over, maar heb natuurlijk ook altijd wat te zeiken /forum/images/graemlins/winkie.gif

De IceLink neemt als het ware de bediening van je iPod over, dus ook op het display van de iPod zie je interface van de IceLink. De lettertjes hiervan zijn wel erg klein.

De eerste vijf afspeellijsten zijn eenvoudig te kiezen via de bediening op de Stream, maar om de namen van de overige afspeellijsten te kunnen lezen op het display van de iPod moet je wel een flinke bril opzetten. Daarom stel ik de IceLink meestal zo in dat ik de iPod gewoon met de vertrouwde iPod interface &amp; clickwheel kan bedienen. Dat is tijdens het rijden overigens niet perse erg veilig, maar dat is het rommelen in een cd-mapje ook niet /forum/images/graemlins/winkie.gif

Het is even uitzoeken wat voor jou het beste werkt, maar ik weet zeker dat je er tevreden over zult zijn.

Dutch4x4

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat: DavidB</font><hr />

Daarom stel ik de IceLink meestal zo in dat ik de iPod gewoon met de vertrouwde iPod interface &amp; clickwheel kan bedienen. Dat is tijdens het rijden overigens niet perse erg veilig, maar dat is het rommelen in een cd-mapje ook niet /forum/images/graemlins/winkie.gif

[/ QUOTE ]

Had je dan niet beter de ice&gt;link Lite kunnen nemen?

Zolang de iPod maar vastzit, vind ik bediening op het apparaat zelf trouwens niet echt onveilig. Naar het volgende nummer doorklikken doe je toch het vaakste - vooral met shuffle play - en een andere afspeellijst kiezen kun je ook zowat met je ogen dicht. (Niet dat je achter het stuur je ogen dicht moet doen natuurlijk... /forum/images/graemlins/grin.gif )

Hoi Dutch, ik heb inmiddels geluid uit de ipod weten te krijgen maar ik heb nog 2 vraagjes, misschien dat jij me kunt/wilt helpen? 1 Kan ik de weergave van de ipod ook tijdelijk stopzetten (pause of zo)? en 2 Als ik in het menu ben (via de stream cd6 knop) kan ik daar eigenlijk niet door het menu heen bladeren , met weke knoppen gaat dit? Alvast bedankt!

Dutch4x4

Senior Member
Sorry, moet je niet aan mij vragen. Ik heb de iPod niet in de Skoda zitten, maar in de Fiesta. Dus hoe hij met de Stream samenwerkt, zou ik echt niet weten...

Bovenaan Onderaan