identificatie model/uitvoering

snowdog

Nieuw lid
Als blije rijder in mijn skoda octavia combi

bouwjaar 2000 stel ik het op prijs te vernemen of de mogelijkheid bestaat om middels het

voertuigidentificatienummer

er achter te komen

welk type c.q. uitvoering en motortype mijn motorvoertuig heeft

bij aflevering...........in gebruikte toestand.......... werd geen instructieboekje geleverd

wie van u kan mij de uitleg van het gevraagde door middel van het onderstaande vin nummer verstrekken

op de voorruit staat

tmbjk11u7y2354877

bedankt voor uw moeite

met vriendelijke groet

roelof

EdK

Forumguru
Links op je toetsenbord zit een toets met de tekst CAPS LOCK als je die nou eerst eens uitzet en dan je eens voorstelt op het forum dan denk ik dat je eerder een reactie van de lezers krijgt dan dat je met capslock aan blijft schreeuwen

Mvg,

EdK

ps: een hele tekst in HOOFDLETTERS komt als schreeuwen over en staat een heleboel mensen tegen !! tis maar een weetje !!

Dutch4x4

Senior Member
Bouwjaar 2000 is wellicht ook iets te recente 'geschiedenis' voor dit subforum.
grin.gif

Maar goed, met het VIN-nummer kan ik je niet helpen. Kunnen dealers dat niet als enige?

snowdog

Nieuw lid
hartelijk dank voor uw waarschuwing............u bent een heer..

gaan wij zo met elkaar om

ik ben niet hyperactief zoals u zich voorstelt

bedenk dat er ook leden zijn die een verminderd gezichtsvermogen hebben en die zich moeten bedienen van
g r o t e letters

bedankt voor uw ondoordachte reactie

snowdog

Okki

Donateur
</font><blockquote><font class="small">Citaat: snowdog</font><hr />

WELK TYPE C.Q. UITVOERING EN MOTORTYPE MIJN MOTORVOERTUIG HEEFTROELOF

[/ QUOTE ]

Op www.rdw.nl kan je het kenteken intoetsen, dan krijg je al een hele rits informatie.

Tevens kan je bij, bijvoorbeeld, Centraal Beheer online een verzekering aanvragen. Toets je daarbij het kenteken in, dan krijg je daarbij ook informatie welk type het is of kan zijn. NB: je hoeft de verzekering niet echt af te sluiten

ot.gif
PS: je kan de grootte van het lettertype op de computer toch instellen? Als wij niet GROOT terugreageren heeft het GROOT typen weinig zin lijkt mij. Je weet immers wel wat je zelf typt, maar niet wat het antwoord erop is..
bye.gif

Hallo roelof,

Zit er niet ergens in de kofferbak, in de buurt van de plek van het reservewiel, een mooie sgrote sticker met streepjescode, en een hoop codes met cijfers en letters?
Die sticker zit ook op het serviceboekje als ik mij niet vergis (en ik ben nu ff te lui om naar mijn O1 te sjouwen).
Met die sticker heb ik mijn hele uitvoering eens nageplozen, en ben nog een hoop zin en onzin tegengekomen.
De uitleg van de codes is te vinden op een VAG site, adres onbkend, maar ergens in één van de topics waar ik in bezig geweest ben staat wel een linkje.
succes ermee!

MVG, Peter

snowdog

Nieuw lid
Re: identificatie model/uitvoering

Peter hartelijk dank voor de info
De betreffende sticker die je aangeeft heeft door vocht en andere omstandigheden aan duidelijkheid verloren .
Gezien het feit dat er ook geen serviceboekje door de leverancier werd verstrekt heb ik de vrijheid genomen mijn vragen via dit forum te spuien

met vriendelijke groet

Roelof

SKODACHAUFFEUR

Actief lid
Op www.rdw.nl kan je het kenteken intoetsen, dan krijg je al een hele rits informatie.

Tevens kan je bij, bijvoorbeeld, Centraal Beheer online een verzekering aanvragen. Toets je daarbij het kenteken in, dan krijg je daarbij ook informatie welk type het is of kan zijn. NB: je hoeft de verzekering niet echt af te sluiten

[/ QUOTE ]

Heb je dit nu al geprobeerd?
Lijkt mij ook dat je het via deze weg kunt uitvinden.

Marcel

purk

Senior Member
IK heb voor jou gevonden,

Modeljaar: 2000
Verkoopmodel: 1U51E4
Motorcode: AKL 1600cc 74 kw 100 pk
Versnellingsbakcode: DUU
Chassisnr: TMBJK11U7Y2354877
Omschrijving: OCT.wag.EU3-DLX I474/1.6 5S
Productiedatum: 2000-01-21
Afleveringsdatum:2000-03-02
Landcode: NLD
Regio:438
Dealernummer: 00857

Kleurnr wordt niet gegeven jammer genoeg. PR nummer (meeruitvoeringen) worden ook niet weergegen maar dat kan door het snelle systeem van ons komen....

Misschien heb je wat aan de gegevens.

snowdog

Nieuw lid
hartelijk dankt voor deze informatie
ik kan er goed mee uit de voeten
fijn dat er zo serieus wordt gereageerd

met vriendelijke groet

simos
923.gif

Bovenaan Onderaan