iemand deze melding al gehad?

Ralph

Lid
Heeft iemand deze melding al gehad:
Emmision shop!

Als ik in het boekje kijk heeft het te maken met uitlaatgascontrolesysteem ( mooi scrabble woord )

Net bij de dealer geweest die constateerde een kapotte klep, volgens mij N157??

Wie heeft hier meer info over?!

Gr.

Ps.: de auto rijdt overigens nog perfect!!

purk

Senior Member
daar kun je emissie kopen.
wink.gif

ougie

Forumguru
Die nummers zeggen mij niets, maar het woord uitlaatgascontrolesysteem wel. Begin oktober naar de garage geweest omdat er een waarschuwingslampje ging branden (moterblokvormpje in geel verlichting)Ik heb die term horen vallen in comdinatie met een klep en e.e.a. had ook nog te maken met de climate controle. Alle info en techniek was mij te ingewikkeld en ze zijn dan ook een dag bezig geweest. Wat ik het belangrijkste vond was, dat hij nog net in de garantie zat.

Ralph

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: ougie</font><hr />

een waarschuwingslampje ging branden (moterblokvormpje in geel verlichting)Ik heb die term horen vallen in comdinatie met een klep en

[/ QUOTE ]

Bij mij dus exact hetzelfde verhaal!! Was je hem een hele dag kwijt joh?!

ougie

Forumguru
Ik weet natuurlijk niet of er de gehele dag een monteur aan het sleutelen was. Ik herrinner me trouwens wel dat er een onderdeeltje via couriersdienst gebracht moest worden en dat daar op gewacht moest worden. Ik kreeg als leen auto een spiksplinternieuwe Hyundai Terrios mee. Zwart, leren bekleding, leren stuur en ga zo maar door, uitlaatje links en recht. Ik dacht WHHHOOOW dat wordt blazen. FOUT, het was een 1.6je en niet vooruit te branden. En natuurlijk stuiteren bij elk hobbeltje. Natuurlijk goed bedoeld door de dealer, maar ik was blij dat ik mijn Skoda weer had. De dealer was in hoofdzaak Skoda dealer en leek Hyundai erbij te hebben.

Jpoers

Lid
daihatsu terios? suv model? (jah ik weet het ze lijken nu eenmaal veel op elkaar
grin.gif
)

en waarschijnlijk een 1495cc,
en gassen met een daihatsu dat mag niet he, niet voor niks heet hun kreet RIJ ZUINIG RIJ DAIHATSU

ougie

Forumguru
Oh ja natuurlijk Jpoers, het was een Daihatsu. Of hij zuinig was weet ik niet, ik mocht het aan het eind van de dag gelukkiig weer inleveren.

Bovenaan Onderaan