Iemand een nieuwe Octavia ZONDER coming home functie?

Joske

Forumguru
Vanwaar die vraag?

Wel omdat ik toen ik in ETKA aan het kijken was een 4-tal verschillende lichtschakelaars tegen kwam en bij de beschrijving staat er bij 2 van de 4 geen coming home functie bij. Dus misschien naar analogie met de O2 bestaat er heel misschien de mogelijkheid dat door wisselen van de schakelaars er toch coming home e.d. in te schakelen is..

Waarschijnlijk nog veel te vroeg gezien de jonge leeftijd van de O3 en dat er momenteel nogal veel in de lease zitten maar dacht, laat ik het alvast online zetten ;)

Maar dan vraag ik me dus wel af of er in BE of NL O3's geleverd zouden zijn zonder coming home? :pieker:

dit is voor auto's van voor 09/06/2014 , zogenaamd modeljaar 2014

artikelnummers:

Naamloos.png

en onderstaande voor modeljaar 2015
:

Naamloos2.png

peterrapid

Forumguru
Die Active uitvoering zie ik wel heel regelmatig in België rondrijden echt de basis basis maar blijkbaar zitten de meesten met die uitvoering niet op het forum :deuk: wat ik wel begrijp

Canon-Eye

Forumguru
Is dat niet de automaat die je licht voor je aandoet als je een tunnel inrijdt (als je het niet reeds aan had natuurlijk)?

Kuikuhnek

Senior Member
Tunnellicht is mijn inziens de automatische verlichting. Je rijdt een tunnel in en de verlichting gaat aan.

martijn.dutch

Senior Member
Grappig.. Eigenlijk weet niemand het ;) dat de lampen aangaan in een tunnel zal Toch wel werken omdat het donker wordt?

Altos

Banned
We gingen oorspronkelijk naar de dealer voor de goedkoopste uitvoering, maar deze mocht geen 1300 kilo trekken (1100 geloof ik ivm geknepen versie) anders was deze optie zeker gebleven. standaard cruise control, fijne stoelen en een radio, airco als optie en klaar, veel auto voor relatief weinig geld. Even voor de duidelijkheid...we zijn nog steeds MEGAblij met onze huidige uitvoering hoor maar €5000,- euro verschil is niet niks voor ons. Luxe went snel, maar de prijs schiet zo snel omhoog met opties dat je soms vergeet hoe fijn de auto ansich al is...ik begrijp dus die mensen met een "kale" O3 wel.

martijn.dutch

Senior Member
Het ligt eraan waar je vandaan komt.. Mijn vorige auto was een c5 van 33k,nu een o3 van 34k. Maar er zitten wel een hoop meer opties op (en toch even veel kofferruimte)

Gieltje

Actief lid
Grappig.. Eigenlijk weet niemand het ;) dat de lampen aangaan in een tunnel zal Toch wel werken omdat het donker wordt?
In de Engelse omschrijving staat dat de headlights gaan branden bij een plotselinge vermindering van de buitenverlichting. Zouden alleen de koplampen gaan branden? Ik zal er eens op letten.

Bovenaan Onderaan