Iemand een O2 in platin grey metallic?

Joske

Forumguru
Met de O2 in bestelling toch nieuwsgierig naar auto in platin grey, heb nog niet irl gezien. Iemand eigenaar en mogelijkheid tot posten van paar foto's eigen voertuig? Liefst combi, mag moet niet ;). En met sunsetoptie is het helemaal meegenomen :-)

Een like per foto ;)

Dennis Nijholt

Forumguru
ik ben blij..de kleur is geweldig en ik denk heel wat minder ergenis want ik zie alles op me zwarte Superb (oke ook op die witte Citigo)

deusjevo

Forumguru
big_DSCN0591.JPG

Joske

Forumguru
Dat zal Marc zeker doen :-). Hij moet maar de vrachtwagen op in Brussel, DIV en verzekering en we kunnen rijden :D

Luke

Forumguru
Vind ik een mooie kleur. Maar ook weer wat vuilgevoeliger, hé. Zo met die zilvergrijze metalen velgen is 'm heel mooi! Ik zou onder de mijne net antrcietgrijze velgen zetten om 'm wat op te leuken. :D

Nope ik zag hem te laat, hij reed de tegenovergestelde richting op(richting papedrecht). Ook reed ik zelf net ietsjes te hard om me foon nog te voorschijn te toveren:happy:

De Stip

Forumguru
Is het een nieuwe O-2 die je in bestelling hebt staan? Ik ken die uitvoering niet, ultimate pack. Waarschijnljk een hele volle uitrusting, die het interessant maakt om tegen een scherpe prijs, de laatste O-2's aan de man te brengen.
Anyway, mooie wagen blijft het en een mooie kleur ook. Inderdaad een paar vette velgen (donkere) eronder en hij is helemaal af!

Veel plezier ermee!

Mettes

Forumguru
Mooie kleur die perfect past bij een O2.
En neen,deze kleur is niet vuilgevoelig.
Heb ongeveer dezelfde kleur gehad op mijn vorige wagen.
Beste lakkleur die ik ooit heb gehad.

Joske

Forumguru
Is het een nieuwe O-2 die je in bestelling hebt staan? Ik ken die uitvoering niet, ultimate pack. Waarschijnljk een hele volle uitrusting, die het interessant maakt om tegen een scherpe prijs, de laatste O-2's aan de man te brengen.
Anyway, mooie wagen blijft het en een mooie kleur ook. Inderdaad een paar vette velgen (donkere) eronder en hij is helemaal af!

Veel plezier ermee!

Thx, dat ultimate pack is een hele boterham hoor.. Zal het eens posten bij "mijn auto voorstellen", dan heb je er een idee van :wink:

Bovenaan Onderaan