Ik ben ook nieuw!

Donny

Nieuw lid
Halllo allemaal,

Ik ben Don en krijg 1 aug een nieuwe Ocavia combi 2.0 TDI DSG elegance buss. line.

Ik heb ook meteen een vraagje:

onder de auto heb ik 18 inch sport velgen laten monteren maar de auto is erg hoog, altans de ruimte tussen de banden en de wielkasten. is het een optie om de auto iets te laten zakken +/- 3 cm?
Heeft iemand hier ervaring mee en eventueel een afbeelding.

Verder heeft de auto een RS spoiler, sierstuk op de uitlaat, lederen bekleding, stoelverwarming, asr, getinte ramen , zonneschermen achter, afneembare trekhaak en alle opties die op de elegance buss. edetion al geleverd worden.

Van mij mag het al 1 augustus zijn!

WillemJan

Forumguru
Hoi Donny,

Welkom op dit forum. Voor 1 augustus alvast vele veilige kilometers in de O2C EBL. De config ziet er goed uit.

Met vriendelijke groeten... Willem-Jan

Hey,

Je kan een sportondersel nemen, die heb ik ook genomen onder mijn octavia ivm me 18" luxon (van de superB)

Staat gewoon in de prijslijst en kost 300,- geloof ik. Ik heb me auto nu een week en het is echt perfect icm dat onderstel,dsg en 18"

djmshell

Senior Member
Welkom op het forum. succes met nog even wachten. Maar met regelmatig hier lezen zal de tijd voorbijvliegen en is het zo augustus.

Wij wachten op telefoon van de dealer. (onze faab geproduceerd in week 26)

Welkom op het Skodaforum Donny. Gefeliciteerd met je keuze voor de O2. Welke kleur heb je gekozen?
Inderdaad is het sportonderstel een goede optie om te verlagen. Ik weet niet of de auto hierdoor erg hard geveerd wordt.

Donny

Nieuw lid
MAK-IAM.jpg Wielmerk:MAKWielmodel:Variante MirrorKleur:Hyper Silver MirrorWielmaat:8,0 x 18ET-waarde:50.0Steek:5 x 112,0 x 57,0Omschrijving:8.0x18 5x112-50 F8080IAM50VE2 GEBOORD 57,1mm VARIANTE MIRRORMogelijke bandenmaten:225/40 R 18

Bovenaan Onderaan