Ik ben Paul en doe een skoda rijder na...

Hallo beste Skoda rijders,

Ik ben jullie gevolgd, en na wat wikken en wegen ben ik sinds een maand ook de trotse bezitter van een Skoda Fabia 1.4(8v) comfort.

De foto's ervan volgen nog, hij is zilver, maar nu bruin van de viezigheid.

Momenteel ben ik nog op zoek naar iemand die een (vrij dikke) plus kabel kan trekken naar de achterbak. Aangezien ik zelf geen vrije doorvoer door het schutboord kan vinden, en dat wel netjes moet gebeuren.

Dinsdag gaat hij terug naar de garage voor het verbuik van koelvloeistof.

Mochten jullie nog vragen hebben, laat maar horen!
kenteken is: ..-GP-JP

Gieliovd

Forumguru
Welkom op het forum Paul, DJ-Jumbo!

DJ is jouw beroep, vandaar jouw behoefte voor een dikke kabel naar de achterbak? Komt er een leuke installatie te staan?

Ik hoop dat je koelvloeistofverbruik geen lekke koppakking betekent. Dan ben je weer wat Euro's verder.

Wat betreft die kabel trekken.... Dit is wel een klus. Die doorvoer van het schutboord zal niet het grote probleem zijn. Die is zo gevonden of gemaakt. Maar dan moet je halve interieur uit elkaar om die kabel weg te werken.

Als je tijd en zin hebt red je het prima zelf. De kappen en rubbers van de vloerbekleding moeten eraf en dan moet de kabel netjes weggewerkt worden. Vaak liggen er al speakerdraden voor de achterspeakers. Daar kan je dan gemakkelijk nog een draadje naast leggen.

Hallo Gieliovd,

Nee, niet mijn beroep maar mijn hobby.
Er komt geen "zware" installatie in de auto, maar wel een klein versterkertje(1200watt/400watt rms?) en wil een omvormer naar 230 volt erin.

Tja, de koelvloeistof, ik heb 3 maanden garantie.
Geef hun eerst de kans het zelf te ontdekken, maar laat het nog wel nakijken door een bevriende garage.

Draden trekken is idd het probleem niet, netjes wegwerken wel.
Daarom laat ik het liever doen.

De fabia's verkopen als zoete broodjes blijkbaar xD de laatste nieuwe leden hebben allemaal fabia's gekocht? :tongue:

cvegreen

Forumguru
Welkom hier op het forum . Er zal ongetwijfeld een oplossing bestaan voor het probleem met je koelvloeistof en als er garantie is , moet dat gewoon daarin opgelost zien te geraken , anders is de garage een klungelaar .
Dat van die draad trekken , dat is inderdaad een hele klus om dat geklaard te zien, als je het goed gedaan wilt hebben tenminste .
Als je het zelf niet ziet zitten , zullen er ongetwijfeld euro's moeten rollen voor dat de klus geklaard geraakt , of een vriend die het gratis voor je wil regelen kan ook.

joergarms

Senior Member
Welkom.

Draden trekken, neem er een zaterdagochtendje voor en ze liggen erin.
Altijd handig om zelf te doen, dan weet je direct hoe alles ligt, mocht er dan iets zijn dan is het ook makkelijker zelf op te lossen.

Hey bedankt voor de leuke reactie's en tips.

Er zat een slang los en daardoor miste ik wat koelvloeistof.
ook was er 1 veer afgebroken, waardoor hij wat op hobbels "beukte"

Verder als het een beetje weer is ga ik van het weekeinde wat foto's maken!

Bovenaan Onderaan