ik dan ook maar even

wimv

Actief lid
Hallo beste Skoda vrienden (en uiteraard ook andere merken). Net de mededeling gekregen dat ik me mag bewegen op dit forum. Ik ben 59 jaar en woon in Arnhem. Inmiddels m'n 3e Skoda in bestelling (Yeti 1.2 DSG)
Volg de informatie van iedereen met grote interesse. Met name de 1e problemen met de Yeti waren voor mij reden om nog even met de dealer in gesprek te gaan. Het schijnt dat zo goed als alles inmiddels is opgelost en ik kan de aflevering van de auto (over een paar weken) bijna niet afwachten. :bye:

MarcoO2

Forumguru
Welkom! Ik hoop voor je dat de problemen die sommigen (gelukkig niet iedereen) hadden, bij jou uitblijven!

corsaar

Senior Member
Welkom WimV,
Ik vraag me af Wim wie je bij de dealer gesproken heb,
een monteur uit de garage of een auto verkoper.
Het probleem is soms geven ze niet de juiste informatie
en vaak ontbreekt de kennis. Het draait dus om vertrouwen,
en dat is door ervaring bij mij weg. Maar met de Yeti komt het wel goed

wimv

Actief lid
Chef werkplaats is ook in de rest van het bedrijf te vinden (redelijk kleinschalig). Daarnaast is de werkplaats toegankelijk voor de klanten waardoor je heel eenvoudig met de monteur kunt praten als die met je auto bezig is. Dat wordt zelfs op prijs gesteld (stukje belangstelling). Bij mijn dealer is de relatie tussen personeel en klant daarom heel erg goed en staat er ook niet gelijk een verkoper in je nek te hijgen als je met een collega van de werkplaats staat te praten. Verder heb ik in al die jaren dat ik daar over de vloer kom (zelfs alleen maar voor een kopje koffie) nog nooit enige vorm van druk of gebrek aan openheid ondervonden. Vertrouwen staat wat mij betreft dan ook absoluut niet ter discussie.

wimv

Actief lid
So far, so good. Voel me al helemaal thuis tussen alle Skoda vrienden en vriendinnen.

Bovenaan Onderaan