Ik haat SUV's....

Status
Niet open voor verdere reacties.

purk

Senior Member
tja of een beetje afstand houden met een suv en pas op wat je zegt met koreaanse troep, kan me nog een tijd herinneren dat skoda, oostblok troep was......kijk nu eens waar je in rijd!!!!

Fabia

† In Memoriam
Balen voor je, gelukkig heb je niks. Ik hoop dat de schade nog een beetje mee valt voor je. De KIA bestuurder heeft toch wel schuld bekend?

tja of een beetje afstand houden met een suv en pas op wat je zegt met koreaanse troep, kan me nog een tijd herinneren dat skoda, oostblok troep was......kijk nu eens waar je in rijd!!!!

Kia heeft nog een lange weg te gaan om op het niveau van Skoda te komen. 2 weken terug een proefrit in een Kia Cee'd gemaakt maar dat kan nog lang niet tippen aan welke Europese auto dan ook.

deze zaterdag heb ik ook prijs gehad met een seat toledo na veel gezever en tussenkomst van politie zijn de papieren ingevuld geraakt en bij uitzondering na heb ik veel geluk gehad dat was en exemplaar dat verzekerd was

Bijlagen

• om te schreeuwen.JPG
    om te schreeuwen.JPG
    41,8 KB · Weergaven: 57

joergarms

Senior Member
Hey skodarijders, balen dat jullie mooie voitures aangereden zijn.
Gelukkig in beide gevallen niet jullie schuld, en als ik het zo op de foto's zie valt de schade wel mee.
Geen kromme carosserien enzo.
nieuw bumpertje, klepje, beetje spuitwerk en de wagens kunnen de weg weer op.
Veel succes met het afhandelen.

Vacaro

Senior Member
Das balen natuurlijk, ik hoop alleen dat er niets van chassisbalk geraakt is doordat jou trekhaak vervormd is. Als haak heel blijft maar bevestigingspunten vervormen heb je meer kosten dan je vermoed.
Kijk maar uit dat het mee in schadebestek wordt opgenomen anders kan het oplopen. Veel succes met de afhandeling en reparatie.

joergarms

Senior Member
Daar heb je gelijk in, zie het nu ook op de afbeelding, de trekhaalk heeft toch een behoorlijke duw gehad. Maar een goed auto-schade bedrijf ziet zoiets ook en zal dat ook zeker goed kunnen herstellen

Daar heb je gelijk in, zie het nu ook op de afbeelding, de trekhaalk heeft toch een behoorlijke duw gehad. Maar een goed auto-schade bedrijf ziet zoiets ook en zal dat ook zeker goed kunnen herstellen

Mijn ouders waren net hier en die hebben ook een fab met trekhaak en hebben even vergeleken.
De beugel waar de 'haak' in bevestigd zit is ongeveer een centimeter opgeschoven.
Er kan best wat vervormt zijn dus, maar goed morgenochtend sta ik om 8 uur bij het schade bedrijf op de stoep...
Eerst even zien of ze een tijdelijke fix kunnen maken zodat ik gewoon met de auto op vakantie kan... We gaan zondag weg (is de bedoeling).

"gelukkig" is de auto van m'n werk en is het geen auto van mijzelf.

Mark

Banned
Afwachten tot ze hem op de brug zetten, maar een trekhaak kan het chasis flink vervormen.
Hier spreekt er ééntje met ervaring, heb ooit ééns een ongevraagd een Audi in mijn koffer gekregen.
Op het éérste zich enkel een bumper overleden, toen ze alles van dichtbij gingen bekijken bleek er een pak meer schade ontstaan te zijn dankzij de trekhaak.

er is een noodreparatie uitgevoerd zodat we gewoon op vakantie kunnen.
De auto was niet ontzet, daar hebben ze goed naar gekeken. Het betreffende schadebedrijf zou de auto ook nooit vrijgeven als er een technisch probleem zou zijn.
Er is een nieuwe trekhaak geplaatst en de bumper is warm gemaakt zodat deze weer enigzins in de oorspronkelijke vorm zit. De rest wordt na de vakantie aangepakt.
Het zag er allemaal dus erger uit dan het uiteindelijk was. Ik was eerst ook bang voor vervormingen aangezien de trekhaak in de kokerbalken vastgemaakt zit. (overigens een fluitje van een cent een trekhaak aan een fab combi hangen als ik het zo zag).

joergarms

Senior Member
De fabia is blijkbaar gewoon een bere-stevige auto :super:

Fijne vakantie alvast dan maar. Beter met je eigen auto dan met een vervangende, voelt toch vertrouwder.

Rij voorzichtig, ook al kon je deze keer niets aan die onzin doen!!

na 15 dagen hersteling heb ik vandaag mijne fabia terug afgehaald bij de garage. van de schaden is er totaal geen spoor meer te zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan