Ik heb hem, m'n Fabia.

RSlogo

Actief lid
Ik heb hem, m\'n Fabia.

Het heeft even geduurd en het is niet zonder slag of stoot gegaan, maar ik heb mijn nieuwe Skoda Fabia binnen. Beter gezegd heb ik hem al een dikke week en de eerste 1000 KM’s er al opstaan. Ik moet zeggen, dat ik uiterst tevreden ben met de 2.0 Fabia Elegance met sport, leer pakket etc. Na de winter komen de originele 16 inch LM wielen en dan is hij compleet.
xyxthumbs.gif

Bijlagen

• 37437-Fabia3.JPG
    37437-Fabia3.JPG
    97,5 KB · Weergaven: 14

Michel

Forumguru
Re: Ik heb hem, m\'n Fabia.

Heel veel rijplezier toegewenst. Die 16 inch velgen zullen mooi staan. Soms vind ik de huidige 15 inch ook te klein voor dit model, vandaar dat ik er aan loop te denken om mijn huidige velgen door 16 inch exemplaren te vervangen. Er is genoeg ruimte in de wielkasten om te vullen met grotere wielen. De vraag is alleen wat ik dan moet doen met de huidige velgen en banden (waarop nu ruim 7000 km is gereden). Daarom twijfel ik ook of ik het wel zal doen.

Heb je afspraak met de dealer dat hij de originele velgen en banden dan terugneemt voor een bepaalde prijs of zijn dit je wielen en velgen voor in de winter?

Fabia

† In Memoriam

Gefeliciteerd met de Fabia en heel veel veilige rij kilometers gewenst.
xyxthumbs.gif

Mark

Banned

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Michel</font><hr />

De vraag is alleen wat ik dan moet doen met de huidige velgen en banden (waarop nu ruim 7000 km is gereden).

[/ QUOTE ]

Via E-Bay geraak je er wel van af.
Overlaast mijn aanhangwagen te koop op aangeboden voor 100€ maar is na biedingen voor een dikke 180€ de deur uit gegaan.

SkodaMan

Actief lid

</font><blockquote><font class="small">Citaat: RSlogo</font><hr />
Na de winter komen de originele 16 inch LM wielen en dan is hij compleet.
xyxthumbs.gif

[/ QUOTE ]

Gave bak man, gefeliciteerd. Bewaar je stalen velgen goed. Kun je mooi winterbanden om laten leggen.

deusjevo

Forumguru

</font><blockquote><font class="small">Citaat: SkodaMan</font><hr />

Bewaar je stalen velgen goed. Kun je mooi winterbanden om laten leggen.

[/ QUOTE ]

Uhh, volgens mij staat hij al op lichtmetaal....
945.gif

RSlogo

Actief lid

Ja, het zijn inderdaad reeds 15 inch lichtmetalen velgen, foutje bij de bestelling. Nu duurt het even voor ze binnen zijn. Maar dat maakt toch niets uit, want de winterbanden kunnen er bijna op.
bye.gif

Adze

Nieuw lid

Gaan je huidige 15" lichtmetaal + banden retour dealer of verkoop je ze? Ik heb namelijk wel interesse...

RSlogo

Actief lid

De wielen gaan komende dagen terug naar de dealer, Martin Schilder te Alkmaar.
crazy.gif

adfloortje

Nieuw lid

Ha is een gave snelle auto
zo,n 2liter
zeer goede keuze

Fabia met veel toeters en bellen

Bovenaan Onderaan