Hoi,
Ik ga binnenkort overstappen naar een Skoda Octavia II Hatchback
Omdat ik 75.000 km per jaar rijd wil ik een comfortabele auto.
Voor mij moet het een goedkope (lage bijtelling) maar ook complete versie zijn.
Wat een must is:
- Parkeersensor
- Navigatiesysteem (voor mn werk hard nodig)
- Climate
- Cruise Controle
- Goed geluid uit speakers
Voor de rest maakt het me niet zoveel uit maar de Greenline Bussinesline heeft eigenlijk al deze opties standaard en netto betaal ik dan maar 60 euro meer dan wat ik nu aan mijn Hybride auto betaal..Dat scheelt dus weinig.
Ik heb gehoord dat de standaard navigatie vaak gestolen wordt (ik woon niet in een veilig buurt) en dat er navigatiesystemen zijn die achteraf ingebouwd kunnen worden (natuurlijk voordeel met bijtelling) en afneembaar front hebben.
De Kenwood 7260BT of 9260BT lijkt mij een mooie. De JVC KW-NT gebruik ik nu in mijn Honda , die bevalt ook wel maar navischerm is wat ouderwets.
Hebben O2 rijders ervaring met deze systemen? Is het aan te raden?
Beschrijving van de Greenline Bussiness is wat vaag. Op de Skoda site staat Airconditioning , is dit Climate Controle of gewoon standaard airco?
De Pyxis velgen..zien er niet slecht uit maar rijdt t een beetje?
Ik ga binnenkort overstappen naar een Skoda Octavia II Hatchback
Omdat ik 75.000 km per jaar rijd wil ik een comfortabele auto.
Voor mij moet het een goedkope (lage bijtelling) maar ook complete versie zijn.
Wat een must is:
- Parkeersensor
- Navigatiesysteem (voor mn werk hard nodig)
- Climate
- Cruise Controle
- Goed geluid uit speakers
Voor de rest maakt het me niet zoveel uit maar de Greenline Bussinesline heeft eigenlijk al deze opties standaard en netto betaal ik dan maar 60 euro meer dan wat ik nu aan mijn Hybride auto betaal..Dat scheelt dus weinig.
Ik heb gehoord dat de standaard navigatie vaak gestolen wordt (ik woon niet in een veilig buurt) en dat er navigatiesystemen zijn die achteraf ingebouwd kunnen worden (natuurlijk voordeel met bijtelling) en afneembaar front hebben.
De Kenwood 7260BT of 9260BT lijkt mij een mooie. De JVC KW-NT gebruik ik nu in mijn Honda , die bevalt ook wel maar navischerm is wat ouderwets.
Hebben O2 rijders ervaring met deze systemen? Is het aan te raden?
Beschrijving van de Greenline Bussiness is wat vaag. Op de Skoda site staat Airconditioning , is dit Climate Controle of gewoon standaard airco?
De Pyxis velgen..zien er niet slecht uit maar rijdt t een beetje?