Ik hier

Hallo,
Sinds gisteren mogen wij ons weer een Skoda rijder noemen.
Tot een kleine 4 jaar geleden een Skoda Rapid gereden (lease) maar bij het overgaan naar een andere functie die moeten inleveren. Maar altijd met plezier in gereden. Andere functie en andere standplaats/thuiswerken deed ons besluiten om op dat moment ook de 2e auto van mijn vrouw eruit te doen en 1 er voor terug te nemen. Een kleine 4 jaar in een Renault Clio gereden wat ook een hele fijne auto was maar kinderen groeien toch iets sneller dan gedacht en het werd wat krap als gezin(letterlijk als de oudste inmiddels de grootste in huis is met 1,93 en 15 is:oops:)
We zijn dit jaar gaan rondkijken en qua ruimte kom je al snel bij Skoda en de ervaring was al fijn met de Rapid.
Met het afwegen tussen wat we ongeveer qua prijs zouden willen uitgeven kwamen we uit bij de Scala en Kamiq. Beide ruim genoeg qua zitplaats.

En wat is het geworden:
Kamiq.jpg

De Kamiq in mooi fel Racing Blue metallic, automaat.
Komende week mag die direct mee richting de Dordogne.
Ik had al zo nu en dan gekeken op dit forum voor tips en dergelijke en zal ook blijven kijken voor interessante zaken.
 

Herperduin

Forumguru
Gefeliciteerd met de aankoop! Een mooie frisse verschijning. Heel veel plezier ervan in de Dordogne maar ook daarna uiteraard veel veilige en prettige kilometers gewenst!
 

Bakkertje

Forumguru
Welkom en heel herkenbaar!
De jeugd groeit als kool tegenwoordig, maar dat is een goed excuus om een mooie Skoda te kopen :thumbsup:
Veel plezier en veilige kilometers toegewenst
 
Bovenaan Onderaan