Ik is nieuw

Hallo allemaal
Ik ben Erik liefhebber van auto's.
Hoofdzakelijk amerikaanse auto's maar ook pick ups.
Ik ben 43 jaar en geniet van het leven.
Mijn werk is op een bergingswagen dat is werk waar je van moet houden, het werk bestaat uit pechhulp verlenen voor route mobiel, lease maatschappijen, en div. alarm centrales.
Ook voor div. verzekerings maatschappijen halen wij auto's op terug van diefstal en ongevallen.
Als je nog vragen hebt stel ze gerust en als het kan beantwoord ik ze graag :xyxthumbs:.

Groeten Erik

___JC___

Forumguru
Welkom Erik op dit forum met Skoda enthousiasten!
Enuh, dr zijn er hier wel meer hier die een zwak hebben voor amerikaanse auto's. :grin:

Wat rij je zelf?

Mijn 2e auto:

Bijlagen

• Buick rally 1.jpg
    Buick rally 1.jpg
    95,8 KB · Weergaven: 21

Maarten

Forumguru
Hey welkom hier.
Heb je zelf ook een Skoda?
Wat is de reden om je hier aan te melden?
Ben je toekomstig Skodarijder?

Gieliovd

Forumguru
Welkom Erik!

Ook ik ben benieuwd, wat rij je zelf, wat is je reden je hier aan te melden als je geen Skoda hebt?

Of ook jij besloten om zo'n "kleintje" erbij te nemen?

Hallo allemaal
Ja het zit zo ik ben op zoek naar B-stijlen van een felicia pick up voor een vw caddy die schijnen het zelfde te zijn daarom ook, en ik ben auto liefhebber ik zoek dus voor iedereen uit als ze wat nodig hebben.
Ik rij zelf (USA car) een Chevrolet Caprice 1977 Ex politie auto (cloon) en Pontiac Firebird Trans Am 1973, ik heb nog staan ter restauratie een Pontiac Firebird Esprit, Oldsmobile Cutlass Coupe 1966 en een vw Caddy mk1 1983.
Voor dagelijks gebruik rijdt de vrouw een vw golf3.
Maar voor het mooie zoek ik nog wel een Felicia pick up die zijn er niet zo veel geloof ik.

Groet Erik

Ronnie

Forumguru
Ik heb net even gekeken bij Geevers autoparts, daar staan de B stijlen bij.
Maar ik weet niet of je de bekleding bedoelt of de stijl als reparatie blikdeel.

Reparatie blikdeel, dan zal ik eens kijken of die hetzelfde is.:super:

[moderatorbreak]Vriendelijk verzoek aan iedereen om niet de gehele voorgaande post te quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @'username'. Bedankt voor jullie begrip.[/moderatorbreak]

Bovenaan Onderaan