Ik kan niet achter blijven

Ik zal mij ook even voorstellen op dit forum.

Ik heb een aantal jaar in een golf IV gereden (TDI). Dit was een leuke auto maarja zodra er kleine mensen aankomen moet je meer ruimte hebben in de auto. Vandaar de overstap naar een Touran. Ik moest destijds van mijn werkgever volkswagen rijden. Ook dit was weer een leuke en goede auto. Niet snel maar je kwam tenminste vooruit. Toen toch maar de stap genomen om voor een ander te gaan werken en bij deze werkgever mag ik nu kiezen wat ik wil. Uiteraard zoals hollanders staan bekend. Ben ik gaan kijken waar ik het meeste voor me geld krijg.

Tot ik ineens aan skoda dacht. Ik had een altijd ze wel zien rijden en vond het wel een leuke auto. Dit aan mijn vrouw voorgesteld die direct antwoorden. SKODA!! Nou dat zal wel wat wezen. Toch zover gekregen dat ze naar de dealer ging om te kijken of ze er iets van vond. Ze vond de skoda Octavia Combi helemaal geweldig. En zo is het er toch van gekomen dat ik nu een Skoda Octavia Combi Business Edt. 2.0 TDI heb besteld. Volgens dealer komt deze eind september dus ik kan niet wachten om er mee te gaan rijden.
yeah.gif
super.gif

Dutch4x4

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Cycloon60</font><hr />

SKODA!! Nou dat zal wel wat wezen.

[/ QUOTE ]

Eh, verstandig GEWORDEN dan, hè.
grin.gif

Bovenaan Onderaan