Ik kom niet in het Instellingenmenu voor verlichting

Jasper1980

Nieuw lid
Goedenavond! Sinds kort ben ik trotse bezitter van een o2 uit 2006.
Deze heeft de optie om de voorverlichting gedurende een bepaalde periode aan te houden nadat je bent uitgestapt én van de auto wegloopt. Om in die instellingen te komen dien je volgens de gebruiksaanwijzing een aantal seconde op de rechter stuurpook te drukken en dan in een menu kunt komen. Nou dat werkt niet bij mij. Kent iemand een andere oplossing om in dit menu te komen?

Bedankt!

Joske

Forumguru
Jasper,

je hebt de weg gevonden naar het O2-subforum zo te zien ;)

"men" bedoelt de onderste knop op je rechterstengel :)

Jasper1980

Nieuw lid
Dank Joske, dat had ik ook al begrepen maar ik kon er niet in. Kan zelfs de tijd niet een uurtje verzetten nu dat nodig is want dat schijnt ook in dat menu te moeten. Help :nailbiting:

kansberg

Forumguru
Klinkt misschien appelig, maar je hebt de auto op 'contact' staan neem ik aan... of eventueel starten.....

Joske

Forumguru
maar echt de "onderste" knop é!

die ONDER je stengel :)

dus niet op zij, maar onderaan

Jasper1980

Nieuw lid
Supertof dat jullie meedenken! Ik doe mijn contact aan, Niet de motor. Dan hou ik de onderste knop ingedrukt naar het enige wat er gebeurt is dat de km stand gereset wordt?

Octavia32

Forumguru
Het is de zijknop, bovenste dacht ik en anders de onderste even vasthouden.

Was in mijn O2 ook zo. Knop aan onderkant pookje is de reset inderdaad.

Jasper1980

Nieuw lid
Haha goed zeg! Erg gedetailleerd! Maar ja die heb ik idd al geprobeerd evenals die aan de zijkant. Direct na het contact omdraaien

Octavia32

Forumguru
Je kunt altijd in het menu komen als het contact aan is hoeft motor niet voor te lopen hoor.

Als er een deur open is kom je niet in het menu namelijk.

Jasper-RS

Forumguru
ImageUploadedByTapatalk1427655873.720466.jpg de onderste van deze 2 knoppen druk je een 3 seconden in terwijl je auto op het contact staat. Dan kom je in dit menu ImageUploadedByTapatalk1427655933.724843.jpg dan ga je naar setup. Deze kun je bevestigen door het ronde knopje onderaan de hendel in te drukken ImageUploadedByTapatalk1427655987.909313.jpg . Nu kun je alle oa je cominghome aanpassen

Bovenaan Onderaan