Ik krijg mijn stuurwiel bediening niet meer van telefoon af

Schot56

Nieuw lid
Goedemiddag, ik heb een nieuwe fabia combi joy met amundsen navigatie.
Sinds gisteren krijg in mijn display op het dashbord dus niet op mijn navigatie, de telefoon niet meer veranderd in een ander item, zoals bijvoorbeeld radio of navigatie.
Wie kan mij een tip of raad geven?

Rallye

Forumguru
Dus gewoon via de knop op het stuur (rechtsonder, met die "mapjes") heb je al geprobeerd? Amundsen aan/uit? Accu losgekoppeld?

Joske

Forumguru
blijf eens op I/O (aan-uit knop) duwen tot het systeem zich reset

ik begrijp niet helemaal wat je probleem is maar de standaard-Windows-oplossing lost 90% van alle software problemen op in de IT-wereld

Fabia 123

Forumguru
Eerst het knopje met het mapje indrukken (rechts op stuur) Daarna draaien aan wieltje links naast de knop. Je kunt zo de gewenste instellingen kiezen.

Schot56

Nieuw lid
Ik heb al van alles geprobeerd.
Het mapje rechts op het stuurwiel ingedrukt en met het wieltje geprobeerd naar de andere functies te gaan.
Maar dat werkte voorheen wel maar sinds een paar dagen ineens niet meer.
Ik kan niet uit de telefoonmodus komen.
Laat ik mijn telefoon niet verbinden dan blijft in het display staan dan er continu gezocht wordt naar een telefoon.
Krijg hem dus niet weg en in ander programma.
Ga het langdurig indrukken van de aan en uit knop nog eens proberen en anders moet ik toch maar terug naar de dealer.
Dank alvast voor het meedenken.

Fabia 123

Forumguru
Bij mijn F2 had de maxidot vergelijkbare problemen. Na uitlezen en meerdere resetpogingen werkte alles weer.

EdK

Forumguru
Knoppie op stuur rechtsonder indrukken dan moet je een menu van MFD tussen de tellers zien
Hierna met scrollwiel op rechter stuurhelft draaien naar gewenste medium dus bv Audio of Navi.
Daar opstaand het scrollwiel op rechter stuurhelft even indrukken en je hebt gewenste menu tussen de tellers.

Bovenaan Onderaan