Ik mag me weer voorstellen?

MacManiac78

Forumguru
Ik wilde wat in de rubriek "TE KOOP" plaatsen en moest me daarvoor eerst even voorstellen..... Dat is een beetje raar want weet toch zeker dat ik dat eerder gedaan heb....

MacManiac78

Forumguru
Hahahaaaa euhmmm NEE, dat klopt. Ik heb onvoldoende rechten.... :deuk: Maar ik schijn wel plichten te hebben! :maakmegek: Ik heb dit alles ergens in 2011 al gedaan.

Hallooooo Ben, welkom terug?

MacManiac78

Forumguru
Volgens mij niet Ger. Maar het maakt ook niet uit eigenlijk.
Er valt zo weinig voor te stellen. Ik stel immers maar weinig voor. WHAHAHAAA!

Jewepe

Forumguru
Misschien een tip voor de heren moderatoren. Op het Seat forum geldt de regel dat je pas iets te koop aan kan bieden als je tenminste 25 inhoudelijk bijdragen hebt geleverd. B.v. een medeforumlid geholpen hebt bij het oplossen van een probleem o.i.d. Dat gaat dus verder dan het welbekende "welkom" bij elk nieuw forumlid dat zich voorstelt.

Edwin

Lid
Klinkt mij bekend in de oren.... Al eens een keer wat kunnen aanbieden in 'te koop' en opeens niet meer (en volgens mij heb ik mezelf als eens een keer voorgesteld en ruim 10 jaar lid). Tip van Jewepe is ook een goede, iets soortgelijks geldt voor bepaalde onderdelen van Tweakers.

CDK

Forumguru
Zo dus jij ben(t) Ben, ik ben Corné, welkom Ben! Succes met je handel in de Forumbazaar ;)

Jewepe

Forumguru
Er wordt weer heerlijk om de hete brei heen gedraaid. Twee "oude" leden (meer dan 100 posts) die zich allang hebben voorgesteld moeten dat opnieuw doen als ze iets te koop willen aanbieden. Hebben we hier een paarse krokodil te pakken?

Bovenaan Onderaan