Het contract van mijn huidige lease-auto (Citroën C5 Break) loopt bijna af (150.000 km). Omdat ons bedrijf nu een beperkt merkenbeleid hanteert, ben ik alleen aangewezen op de merken van de VAG-groep, de Ford-groep en Renault.
Na veel wikken en wegen en vele proefritten is mijn keus gevallen op de Skoda Octavia. Ik neem aan dat iedereen hier op dit forum het met die keuze eens is! /forum/images/graemlins/wink.gif
Omdat ik toch het leasebedrag niet te hoog wil laten oplopen, twijfel ik nu tussen:
Octavia Combi 2.0 TDi Elegance; of de
Octavia HB 2.0 TDi DSG Tiptronic Elegance.
/forum/images/graemlins/crazy.gif
Dus dat is de hatchback automaat of de Combi handgeschakeld.
Ik vind de combi mooier (maar heb eigenlijk die ruimte niet nodig), maar ik vind een automaat wel heel aantrekkelijk met al die files waar ik dagelijks in rij.
Wat zouden jullie mij adviseren ? /forum/images/graemlins/confused.gif
Na veel wikken en wegen en vele proefritten is mijn keus gevallen op de Skoda Octavia. Ik neem aan dat iedereen hier op dit forum het met die keuze eens is! /forum/images/graemlins/wink.gif
Omdat ik toch het leasebedrag niet te hoog wil laten oplopen, twijfel ik nu tussen:
Octavia Combi 2.0 TDi Elegance; of de
Octavia HB 2.0 TDi DSG Tiptronic Elegance.
/forum/images/graemlins/crazy.gif
Dus dat is de hatchback automaat of de Combi handgeschakeld.
Ik vind de combi mooier (maar heb eigenlijk die ruimte niet nodig), maar ik vind een automaat wel heel aantrekkelijk met al die files waar ik dagelijks in rij.
Wat zouden jullie mij adviseren ? /forum/images/graemlins/confused.gif