Ik stel me nog maar een keer voor

RayDelft

Forumguru
Na jaren zeer actief te zijn geweest op dit forum moet ik me hier eerst voorstellen .
Dat doe ik dan bij deze en ik veronderstel dat veel mensen me zich nog we herinneren.

ik wil namelijk iets min of meer weggeven omdat ik geen Skoda maar heb.
Ik had in het verkeerde topic geplaatst ( sorry)

Ik vraag me dus af wat ik precies doen om wat nieuwe onderdelen van een Superb tegen verzendkosten te kunnen weggeven aan iemand die er iets aan heeft.

het gaat om 4 sjorogen en een spanband.

ik wacht maar af wanneer dit mag. Ik las dat ik me erst weer moest voorstellen.
Gedaan bij deze en nu maar hopen dat ik van die dingen afkom. Weggooien is zonde.

groetjes,
Raymond

CDK

Forumguru
Jammer dat je geen Skodarijder / actief lid meer bent hier @RayDelft. Je verhalen waren zowel leuk als interessant om te lezen. Wellicht de volgende auto weer een Skoda? :)

RayDelft

Forumguru
@Corné de Kluijver (en Ertromp en alle andere bekenden)

Ha Corné,
Ik was gezwicht voor een oude liefde en eigenlijk omdat journalist Bas van Putten in de Autoweek een column schreef over de laatste Volvo’s V70 die van de band liepen. Ze gingen in de uitverkoop. Ik was overigens heel erg tevreden over mijn prachtige supersnelle Superb, die dankzij een gezellig dagje tuning, weet je nog? Achterkijk snel liep.
En toen ging naar de Volvodealer , eigenlijk met eencollega mee, om naar zo’n laatste volledig aangeklede V70 te kijken.
Die dealer wilde me als klant terug. Er stond een donkerblauwe V70 met kastanjebruin leer in de Polar + uitvoering, Inscriptionline, standkachel - en noem het en hij heeft het - en die mocht voor 43 K mee. Ik meen dat mijn overigens ook superdeluxe Superb 10 mille meer heeft gekost. Dus zodoende.
Overigens, gisteren zat ik oude gedigitaliseerde foto’s op mn PC te kijken en toen zag ik de kentekens vanmijn oude Volvo’s voorbij komen, Ze rijden tot mn verbazing alle 2 nog! Blijkt uit de RDW data. De ene uit 2000 en de andere uit 2003. Dus ze gaan wel lang mee. Maar misschien rijdt mn Superb over 10 jaar ook nog.

De superb wasvergelijken bij mn Volvo veel dynamischer, en stuurde scherper, en was veel sneller.
Ook was hij belangrijk groter op de achterbank.

De V70 is wat comfortabeler nog, bezadigder en stiller. Eigenlijk meer een ouwe lullen bak.
Maar ja, dat ben ik inmiddels ook bijna.:arghh:

En wat ik natuurlijk mis,is dit forum.ik bracht hier vele uren door, en de sfeer was als vrienden onder elkaar.

Maar, je weet het nooit, ik vind het merk nog altijd sympathiek, al is Skoda geen prijsvechter meer. Ik heb destijds al eens een artikel gewijd hier aan de prachtige marketing waarmee Skoda zich van Oostblok-bak meer en meer een geaccepteerd en gerespecteerd merk zou worden en dat de prijs dan wel minder scherp zou worden.

Volvo is niet meer te betalen. Een collega heeft een Kodiaq en als je die vergelijkt met de prijs van een XC 60,tja, dan wordt Skoda weer heel aantrekkelijk.

Niet voor niets heb ik mn account hier nog :)

ik las hier dat je je prachtige 6 cylinder ook voor een bepaald niet alledaags “ speeltje” hebt ingeruild. Mooi hoor!

Samengevat: Uit het oog, maar niet uit het hart!

gr
Raymond

CDK

Forumguru
Dat is wederzijds Raymond, uit het oog, maar zeker niet uit het hart!!
Voor nu nog veel plezier met de Volvo toegewenst en wie weet...... ;)

Hartelijke groet,
Corné de Kluijver

Canon-Eye

Forumguru
@RayDelft , er zijn heel wat mensen hier blijven hangen nadat ze om wat voor reden dan ook in een ander merk zijn gestapt.
Zegt genoeg over de sfeer hier, lijkt me.
De meeste van die blijvers hebben overigens wel hun handtekening bijgewerkt... ;)

Bovenaan Onderaan