Ik stel mij eerst even voor

Kwark

Senior Member
goede middag allen, mijn naam is Edo en het werd tijd om mij aan te melden voor dit forum.
Een week of 4 terug werd de Outlander PHEV (alle grappen welkom) economisch TL verklaart.
Dus op zoek naar wat nieuws. Is een Karoq geworden. Benzine 1.5 en dsg.

Nu wachten en wachten en wachten!

Caio

Japanese Power

Donateur
Welkom Edo. Een Outlander PHEV die economisch totalloss is verklaard. Hoe krijg je dat voor elkaar? Maar goed. Nu de tijd overbruggen tot je Karoq komt. Hebben ze je een tijdsindicatie gegeven?

Kwark

Senior Member
Ik ben op de A27 aangereden. Iemand achterop geklapt. Leek mee te vallen, maar toch te veel onderhuidse schade.

Ik heb nog geen indicatie. Daar ga ik volgende week eens achteraan.

Horkje

Forumguru
Welkom Edo.

Jammer natuurlijk van de gesubsidieerde Outlander maar van de Karoq zal je vast niet slechter worden hopelijk.

CDK

Forumguru
Hartelijk welkom Edo, voor wat betreft die foutlander...., mooi dat er weer 1 minder is :deuk: (deze was in het kader van alle foute grappen welkom) maar hoe is het met jou? Geen whiplash klachten overgehouden aan het ongeval? Gefeliciteerd met de bestelde Karoq en sterkte met het laaaaange wachten!!

Hakar

Donateur
Welkom Edo, en om de tijd te overbruggen is er hier voldoende leesvoer.
Wel jammer van de Outlander.

Kwark

Senior Member
Gelukkig geen letsel, dank. Het voordeel van een uit de kluiten gewassen stofzuiger. Zat gelukkig alleen in de auto.

Bovenaan Onderaan