Ik volg de Skoda rijders

BcB

Forumguru
Mijn naam is Bas, 44 jaar, woonachtig in Lelystad en werkzaam als facilitair manager bij een bank in Amsterdam. Dagelijks met de trein naar het werk maar hier ben ik na 13 jaar helemaal klaar mee. Mijn huidige auto is niet helemaal geschikt om dagelijks afstanden mee te rijden qua verbruik. (Golf 6 GTI) om deze reden heb ik een O3 besteld, 2.0 tdi, HB Candy white in EB uitvoering. De 1.6 tdi was waarschijnlijk een meer economisch verantwoorde keuze geweest maar was bang dat ik mijn huidige pk's te veel ging missen...

In mijn vrije tijd ben ik een fanatiek duiker, het ruimte aanbod van de Octavia heeft mij mede doen besluiten tot de aanschaf.

De auto staat in bestelling sinds half april en wacht ongeduldig op het verlossende bericht van mijn dealer, maar dit zal nog weken duren vrees ik.

ertromp

Forumguru
Welkom hier en gefeliciteerd met je aanschaf.
Inderdaad de uiteindelijke levering zal nog wel even duren als ik alle berichten zo lees hier.
Post wat foto's als je de auto hebt!

Blacky

Forumguru
Welkom op het forum Bas. Gefeliciteerd vast met je aanschaf al zal je nog ff geduld moeten hebben daarna zal de vreugde groot zijn.

CDK

Forumguru
van harte welkom Bas, een golf 6 gti is ook leuk speelgoed :) maar een O3 is idd een stuk praktischer! gefeliciteerd met de aanschaf en geniet nog even van de voorpret! tzt zien we graag de foto's online komen na aflevering :)

greetz Corné

Joske

Forumguru
Welkom op het forum Bas! In de O3 zul je wel een paar flessen ademlucht in kwijt kunnen ;)

Bovenaan Onderaan