Ik wil mij even voorstellen....

Zwolly

Actief lid
Hey mede forum bezoekers....

Bijdeze wil ik even van de gelegenheid gebruik te maken om mij voor te stellen...

Ik ben Arjan, thans 39jaar jong en woonachtig in Zwolle.
Momenteel nog een trotse bezitter van een Seat maarrrrrrrrrrrrrr binnenkort een nog trotsere bezitter van een O2 1.2TSI EBL :rockon:

ik cruise door noordelijk Nederland en maak daarbij gebruik van de rustige snelwegen die daar liggen, dus dat wordt straks volop genieten :smirk:

tja, wil je meer weten, dan is vragen een optie...

mzzl en tot snel op deze nu al door mij zeer gewaardeerde forum

Maarten

Forumguru
Welkom hier op dit leuke en leezame forum!
Veel aftelplezier alvast!
Je hebt een mooie auto gekocht!

Falcon

Donateur
Hoi Zwolly.. omdat ik zelf voornamelijk A7 rij, was ik benieuwd welke kleur je hebt gekozen? En welke middelste letter jouw kenteken heeft.

Kan je eens even spotten ;)

Zwolly

Actief lid
Ik heb mn O2 nog niet (helaas):407: (moet ook nog mn huidge boven de 150k zien te krijgen...)
Maar volgens de dealer komt ie medio/eind april, dus nog even geduld...
Al duren die minuten wel erg lang hoor, hoe kom ik de tijd door?:confused:

Ik heb de cappuccino beige genomen....als het net zo rijd als het drinkt:xyxthumbs:

Ps.....leuke berichten hier te lezen.....voel me al lekker thuis in de skoda familie:yeah:

Wasmachineman

Forumguru
Hoi Zwolly, welkom bij de club ! Je hebt gelijk, het is hier leuk en informatief. En een hoop over het dagelijks leven kun je ook nog kwijt in een speciaal topic ! Tot ziens op het forum !

Mijn werkgebied is ook noord nederland dus geheid dat we elkaar ergens tegen komen !

Welkom hier op het forum. Een O2 1.2 TSI , ik denk dat jij de eerste bent hier die een O2 1.2 TSI hebt besteld.
Nee hoor er zijn er al een paar besteld! Als ik het goed heb is Zwolly de 4e (Martijn L, Eskimo, ikzelf en nu Zwolly) ? Nu wachten wie de eerste is die hem krijgt!

Welkom hier Zwolly!!! Ik heb er ook 1 besteld! (1.2TSI Eleg.Bus.):xyxthumbs:

cvegreen

Forumguru
Ha zo , dacht dit nog niet gelezen te hebben , maar heb het blijkbaar over het hoofd gezien. Het zal wel goedkomen hier op het forum.

mmarechal

Actief lid
Hallo Zwolly,

Welkom op dit geweldige forum. Ikzelf rij nu twee jaar tot volle tevredenheid een O2 (voor de facelift), voor mij is dit de eerste auto (lease) waarbij ik, als ik nu zou moeten kiezen voor een nieuwe auto (bij het einde van de leasetermein) weer voor Octavia zou gaan. Niet dat andere auto's mij niet bevielen, maar als ik een nieuwe auto mocht uitzoeken dan wilde ik eigenlijk ook echt wat anders. Dit even om aan te geven wat voor een geweldige auto je staat te wachten wat mij betreft. Sterkte nog nog even met het wachten en veel plezier op dit forum!

Bovenaan Onderaan