Ik zal me even voorstellen....

Hallo alemaal,

Ik ben hier nieuw op dit forum en zal me even voorstellen;

Mijn naam is marco en woonachtig in gouda en vader van drie kids in de leeftijd van 8 maanden, 8 jaar en 12 jaar.

Nu heb ik zelf altijd ford gereden waaronder de laatste jaren de mondeo wagon tdci.
Vanwege mijn nieuwe functie in het bedrijf waar ik voor werk kreeg ik de mogelijkheid om benzine te gaan rijden....beter voor mijn bijtelling. Na verschillende proefritten te hebbem gereden in de nieuwe mondeo, opel insignia, citroen c5, en de toyota advensis kwam ik een paar weken geleden uit bij de skoda dealer bij mij op de hoek. ( nooit gedacht dat ik daar naar binnen zou stappen, maar een collega wees mij er op om dat toch maar eens te gaan doen ).
Proefrit gemaakt in de nieuwe Superb combi 1.8 TSI........wauw wat een wagen en ik was snel verkocht qua rij eigenschappen waar voor mijn gevoel de mondeo 2.0 liter zeker niet tegen op kan.
Qua ruimte kunnen de andere modelen er zeker niet aan tippen en ik vind de combi ook gewoon een erg mooie wagen.

Besteld en geleverd halverwege April,

Skoda SuperB 1.8 TSI comfort bisnessline
Kleur Amathyst purple
Sunset
Telefoonvoorbereiding
Stootlijsten
verlagingset

Ik zal hier zeker op het forum komen, ik zie dat hier alles wel besproken word over handigheidjes en positieve en (minder) goede punten.

Groet Marco.

cvegreen

Forumguru
Welkom hier op het forum , het komt wel goed met je nieuwe S2 . De 1.8 TSI is een beer van een motor . Dus dat komt wel goed en de S2 is gewoonweg de grootste in zijn klasse .
skoda leuze is , simply clever , en dat merk je .

Welkom en veel plezier met je Superb.

Aparte kleur lijkt me. Kan Amethyst purple niet terugvinden op de Skoda website wel op een Tsjechische site.

Roel

Lid
Welkom en ook van mij gefeliciteerd met de aanschaf.
Ik heb zelf ook gekozen voor de Superb 1.8 TSI, alleen dan de Combi in Ambition Business Line.
Een verschikkelijk mooie auto met een ontzettend lekkere motor.

Wanneer heb je de bestelling geplaatst? Ik wacht namelijk nog op confirmatie van de levertijd.

Héé Roel,

Ik heb ook de combi besteld en het contract begin februari ondertekend. Dus alles bij elkaar wordt de levertijd dus zo'n tien weken.
Volgens de dealer productie in week 14 en aflevering in week 16....ik hoop natuurlijk op eerder.

Grt Marco.

[moderatorbreak]Vriendelijk verzoek aan iedereen om niet de gehele voorgaande post te quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @'username'. Bedankt voor jullie begrip.[/moderatorbreak]

Bovenaan Onderaan