Ik zal me maar even voorstellen

micky

Forumguru
Hoi, ik ben micky en lees nu pas een paar dagen mee op het forum, vandaar dat ik me maar even voor zal stellen. ik heb gisteren besloten een Octavia Combi te bestellen als volgende leaseauto, de offerte is ingediend, maar moet nog wel worden goedgekeurd. op dit moment rij ik nog een Volvo V50 die mij niet heel goed is bevallen, ik ben toch meer van het VAG concern (had al mijn twijfels bij het bestellen 2 jaar geleden), ik kwam uit een A4 avant (2009) en budgetair was het allemaal wat minder geworden, vandaar de V50.

Ik heb gezien dat het een mooi uitgebreid forum is hier met heel veel leesvoer, zeer interessant, ik ben in het verleden behoorlijk actief geweest op het Passat Forum en het Audiforum.

groet, micky

CDK

Forumguru
Welkom Micky, van een O3 krijg je vast geen spijt, alleen moet je wat geduld hebben tot de levering, want veel mensen met jou willen er ook 1 ;)

micky

Forumguru
ja dat lees ik hier, ik zou rekening moeten houden met midden juni is me verteld door de dealer

CDK

Forumguru
er zijn gelukkig ook al berichten van leden waarvan de auto 1 of meerdere weken eerder is geleverd dan voorzien, het is dus niet alleen maar kommer en kwel ;)

micky

Forumguru
De dealer vertelde dat het heel goed mogelijk is dat hij met 8 weken al komt maar dat ik er niet op moet rekenen, overigens heb ik ook nogal wat aan opties besteld, dus lijkt me de kans groter dat het een keer tegenzit.

Cordoba

Forumguru
:bloemen:micky, welkom op het forum, en veel plezier hier en straks ook met de Octavia, maar aangezien je al Vag-genen hebt, zal dat allemaal wel goed komen.

RogerS

Forumguru
Wel een beetje verlaat maar toch welkom op dit forum.
Ik zie al dat je op dit forum net zo actief bent als op het andere forum. :D

nietje72

Forumguru
Welkom Mickey! Kan me voorstellen met zo'n configuratie dat je 'm morgen op wilt halen. Laat het hier weten als je 'm binnen hebt!

Bovenaan Onderaan