ik zal mij even netjes voorstellen zoals dat hoort.

MennoW

Forumguru
Hallo allemaal :bye:

ik zal mij even netjes voorstellen zoals dat hoort.

Ik ben Menno Westerbrink Projectleider bij Troostwijk veilingen.
en ik ga vanaf januari een nieuwe Superb Greenline buisiness rijden.
de 1e Skoda na een hele riks lease auto's zoals VW's w.o. 3X golf 5 variant TDI, Touran TDI, golf 4 variant TDI, zooitje opels w.o. astra en zafira ( mocht ze niet altijd zelf uitzoeken :biggthumpdown: )
prive heb ik ook niet stilgezeten BMW 525tds, een paar 3 serie's, volvo 850, stuk of 3 740's en nog wat golfje's etc.etc.

Maar nu de 1e Skoda ik moet bekennen dat ik wel eerst aan het idee moest wennen ( ik in een Skoda ? ) maar toen ik eigenlijk de showroom binnen stapte om de nieuwe Seat Exeo te gaan bekijken wees de verkoper na mijn wensen gehoord te hebben op de Superb. ( Seat / Skoda dealer )
ik liep een beetje lacherig met met hem mee naar de Skoda kant en ik werd aangenaam verast!
ongelovelijk wat een ruimte, de afwerking, het uiterlijk, en al helemaal de prijs! dus rijden met dat ding en ik werd met de meter meer overtuigt dat dit het moest worden. aangezien ik veel lange aftanden rij zocht ik een comfortable auto. en hij rijdt heerlijk! ik was echt verbaast vw/audi niveau voor dit geld dat kan toch niet. dus wel.
na het toch een tijdje in me om laten gaan nog een keer een ochtend mee gereden ( ik was er eigenlijk al lang uit ) maar ja blijft toch leuk.
de auto besteld in het zwart paar dingetjes extra er op choomen stripje e.d. alarm. en ergens begin januari 2010 zal die bij mij op de oprit staan.

nu genoeg gelult over mij.

ps. heb op internet een grille gezien met chroomen spijlen maar de dealer had geen idee ( jullie misschien? )

Welkom op dit gezellige en leerzame forum.

Bedoel je deze grille:

2221_0.jpg

Wasmachineman

Forumguru
Heerenveen, tja inkoppertje, dat wordt weer een spot binnenkort voel ik !:xyxthumbs:
Ook welkom op dit leuke forum Menno.

Gieliovd

Forumguru
Leuk geschreven Menno! Zo zie je maar, kom je voor het één, ga je naar huis met het ander. Als jij maar een goed gevoel hebt!

Welkom op het forum en nu is het wachten geblazen :)

cvegreen

Forumguru
Van een perfecte intrede gesproken , dat is in mijn ogen er toch wel eentje .
zo te lezen heb je al een hele reeks auto's in bezit gehad , wel te betreuren dat je ook van die slopels gehad hebt , maar ja je had het niet altijd voor het kiezen blijkbaar . Dat is nu eens een merk waar ik helemaal van ga huiveren , bah zo'n merk.
Dat je nu een skoda Subperb gekozen hebt is echt top . die grille die daar aangegeven word ziet er inderdaad heel mooi uit en op een zwarte superb zal dat echt wel super mooi staan . Hou wel van chroom aan een auto .
Nu mee wachten , tot er een paar super mooie foto's van jou super bolide op het forum .

MennoW

Forumguru
wel te betreuren dat je ook van die slopels gehad hebt , maar ja je had het niet altijd voor het kiezen blijkbaar ..

helaas niet maar die periode heb ik gelukkig achter de rug.
ik blijf lekker bij de VAG groep voortaan.
ik wil in 2010 voor mn vrouw een Audi A4 er bij hebben.

Gieliovd

Forumguru
Ja, die wil ik voor mezelf er ook wel bij hebben!

Met dit weer gaat die Giant ook snel vervelen. Met een nat pak op het werk vanochtend! Alweer!

Kijken of ik ooit ook weer kan posten "dit is mijn nieuwe auto!!".

Ronnie

Forumguru
Hallo allemaal :bye:

de 1e Skoda na een hele riks lease auto's zoals VW's w.o. 3X golf 5 variant TDI, Touran TDI, golf 4 variant TDI, zooitje opels w.o. astra en zafira ( mocht ze niet altijd zelf uitzoeken :biggthumpdown: )
prive heb ik ook niet stilgezeten BMW 525tds, een paar 3 serie's, volvo 850, stuk of 3 740's en nog wat golfje's etc.etc.)
Welkom, Welkom!
By the way: allemaal auto's uit de veiling?

Bovenaan Onderaan