Imperiaal hoek covers

Fabber

Lid
Goedemorgen, geen idee of de titel de lading dekt maar ik ben op zoek naar de dingen op onderstaande foto.

Zoals op de foto te zien zijn ze bij Ali te bestellen maar vroeg me af of ze ook ergens in NL te koop zijn.
Ik heb het in ieder geval niet kunnen vinden.

Alvast bedankt!

Knipsel.JPG

EdK

Forumguru
Al eens gewoon bij de dealer geinformeerd of die kan bestellen en wat kosten zijn ?
Ben je in iedergeval zeker van de pasvorm, want uit ervaring weet ik dat die toch wel belangrijk is.
Ben hem bij de Yeti ook een twee keer kwijtgeraakt tijdens een wasbeurt in de wasstraat.
Gelukkig kwam deze er toch ongeschonden uit vandaan toen de medewerker wasstraat er mee terug kwam.
Bij tweede keer heb ik hem toen vast gelijmd met kit aan binnenzijde.

Tees

Donateur
Om het nog wat makkelijker te maken, dit zijn de onderdeelnummers:
LV: 5L0860145
RV: 5L0860146
LA: 5L0860149
RA: 5L0860150

En dan GT5 erachter voor zwart, KW1 voor zilver en 042 voor glanzend zwart. Dit geldt voor modellen na november 2013. Kost rond de €30-40 per stuk bij de dealer als het goed is (duur kunststof blijkbaar...).

Fabber

Lid
Heeft even geduurd maar ik heb uiteindelijk om een prijsopgave van het onderdeel gevraagd.
Onderdeel = EUR50
Verzending = EUR27,5

Ik weet niet wat ik las toen ik dit terugkreeg.

Maar ik ben bang dat ik geen andere keus heb want via Google kom ik allemaal zogenaamde Genuine exemplaren tegen.
Zul je zien dat die net niet goed passen.

EdK

Forumguru
@Fabber
Type bij deze link eens je nummers in ! Kunt zo en zo met paypall betalen https://www.oemvwshop.com/
want deze oemvwshop heeft op één nummer van de 4 van Tees een 3 tal opties en prijs loopt dan van 34,50 naar 42,00 eurie excl verzending

En deze is hollands, staan niet op site maar een mail met nummers en VIN nummer en ze sturen je een prijs opgave. https://www.vagshop.nl/
Want 50 eurie is belachlijk en helemaal die verzendkosten

Frup

Forumguru
Onlangs ben ik ook zo’n hoekstuk van de railinfrastructuur kwijgeraakt. Bij de dealer laten vervangen. Zal eens proberen na te gaan wat ik daarvoor betaald heb.

Frup

Forumguru
Ik kan het bedrag helaas niet meer achterhalen. Het viel me i.i.g. wel mee. Ik weet nog dat ze het er toen ook even hebben opgezet.

Fabber

Lid
Onlangs ben ik ook zo’n hoekstuk van de railinfrastructuur kwijgeraakt. Bij de dealer laten vervangen. Zal eens proberen na te gaan wat ik daarvoor betaald heb.
Dus jij bent gewoon bij de dealer langsgegaan, zonder afspraak, en zij hebben het verholpen?

Fabber

Lid
@Fabber
Type bij deze link eens je nummers in ! Kunt zo en zo met paypall betalen https://www.oemvwshop.com/
want deze oemvwshop heeft op één nummer van de 4 van Tees een 3 tal opties en prijs loopt dan van 34,50 naar 42,00 eurie excl verzending

En deze is hollands, staan niet op site maar een mail met nummers en VIN nummer en ze sturen je een prijs opgave. https://www.vagshop.nl/
Want 50 eurie is belachlijk en helemaal die verzendkosten
Net even bij de oemvwshop gekeken en order proces doorlopen. Uiteindelijke prijs, incl BTW en verzending EUR80.-
Ook contact gehad met VAG Shop, prijs ex verzending EUR60,-

En dat allemaal voor een stukkie plastic :sterretjes:

EdK

Forumguru
Jahhhh @Frup logisch want dan lopen ze te vechten die monteurs om miss Holland 1988 te helpen..... :koffie:

Maar wij als lelijke kerels krijgen alsnog te horen dat we over 4 weken terug mogen komen....

Frup

Forumguru
@EdK 'lelijke kerels'? Ik neem aan dat je nu voor jezelf spreekt? :LOL:
Maar inderdaad, gewoon je (of een) vrouw sturen. Liefst blond. Maar we dwalen af...
Dit soort plastic klik-onderdelen zouden niet duur moeten zijn.

• Leuk
Waarderingen: EdK

EdK

Forumguru
Ik neem aan dat je nu voor jezelf spreekt?
Ook , maar ik schaam me er niet voor hoor... bij jou kwam die al harder aan omdat je blijkbaar nog in de veronderstelling was dat je mister Holland was.... :D

En ja plastic is olieproduct en word met veel warmte (gas/elektra ) gemaakt dus ja is wat duurder geworden natuurlijk.....
Maar misschien anders in CAD tekenen en met 3D printer uitprinten !!??

• Leuk
Waarderingen: Frup
Bovenaan Onderaan