In januari, onder druk van de weersomstandigheden, de gunstige voorwaarden van het autosalon in Brussel, hebben we besloten om onze. Octavia Combi van 2001 te vervangen door een nieuwe O2 Combi. We konden evenwel wachten op de O3, maar de rits aan opties die ze nu op de laatste der Mohicanen der O2's gaven deed ons overstag gaan. Toch zouden we nog moeten wachten tot begin mei op onze nieuwe. Doch groot nieuws afgelopen donderdag. De nieuwe O2 was gearriveerd bij de dealer! Toch maar even na het werk een kijkje gaan nemen of de gekozen kleur(Rosso Brunello Metallic) wel okee was. En het viel reuze mee, hoor. Na 12 jaar als grijze muis(zilver metallic) te hebben rondgereden was het tijd voor verandering. Ik maakte m'n garagist duidelijk dat er geen haast is, maar nog deze maand rij ik met een Skoda Octavia 2 Combi 1,6 CRDTI GTec Ambition met Ultimate pack met MDI, afneembare trekhaak en cargo platform concept.
Doch vergeet ik m'n vorige maatje (Skoda Octavia Combi 1,9 TDI met 250.000km) nooit. Op de gebruikelijke slijtage liet jij me nooit in de steek. Het ga je goed met je 2de leven in het verre Afrika!
Fiasko .
Doch vergeet ik m'n vorige maatje (Skoda Octavia Combi 1,9 TDI met 250.000km) nooit. Op de gebruikelijke slijtage liet jij me nooit in de steek. Het ga je goed met je 2de leven in het verre Afrika!
Fiasko .